Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@12:30:34 GMT

کشف 41 دستگاه خودروی صفر احتکار شده در خمینی‌شهر

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۸۰۰

کشف 41 دستگاه خودروی صفر احتکار شده در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۴۱ دستگاه خودروی صفر احتکار شده به ارزش ۷۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در خمینی‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزارش فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: در ادامه اقدامات صورت گرفته در خصوص شناسایی خودروهای صفر احتکار شده که باعث بروز اخلال در بازار فروش این محصول شده، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خمینی‌شهر با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود از ۲ انبار، ۴۱ دستگاه خودروی صفر احتکار شده را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اصفهان ۱۰ دستگاه از این خودروها را پژو پارس، ۲دستگاه پژو ۴۰۵، ۳ دستگاه دنا، ۷ دستگاه ۲۰۶ و ۱۹ دستگاه سمند اعلام و تصریح کرد: در بررسی دقیق کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت که در محل حضور داشتند مشخص شد خودروهای مذکور مدت مدیدی است که در این انبارها نگهداری شده و اطلاعات آن‌ها در هیچ کجایی ثبت نشده بود.

وی با بیان اینکه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت ارزش این خودروهای مکشوفه را ۷۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و ضمن امانت سپاری خودروها به مالک انبار برای مالکان اصلی خودروها پرونده تشکیل شد.

سردار میرحیدری، احتکار خودروهای صفر را باعث اخلال در بازار فروش این محصول و بروز مشکلات برای مردم عنوان و تصریح کرد : نیروی انتظامی مصمم به برخورد با محتکران کالا و مفسدان اقتصادی است و اجازه نخواهیم داد عده‌ای فرصت‌طلب و سودجو در نظام اقتصادی کشور اخلال ایجاد کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

منبع: فارس

کلیدواژه: احتکار خودرو استان اصفهان فرمانده انتظامی استان اصفهان صفر احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از آغاز نخستین طرح فروش خودروهای برقی و هیبریدی وارداتی از عصر یکشنبه ١۶ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی تقدسی با اعلام این خبر تاکید کرد که در این طرح چهار خودروی وارداتی شامل خودروهای برقی، هیبریدی و بنزینی، فقط برای ثبت‌نام کنندگان مرحله نخست خودروهای وارداتی که اسفند ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که نخستین دور از فروش خودروهای برقی است، فقط برای متقاضیان مرحله نخست ثبت‌نام خودروهای وارداتی که اسفند ۱۴۰۱ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

خودروهای عرضه شده در این مرحله شامل هیوندای برقی، لاماری هیبریدی و نیسان سانی است. واجدین شرایط تا پایان روز ۱۸ اردیبهشت، فرصت دارند خودروی مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی/مبالغ دریافتی کجا هزینه می‌شود؟
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی