Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:09:45 GMT

کرونا آمار تلفات جاده‌ای در کرمان را کاهش داد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۱۳۱

کرونا آمار تلفات جاده‌ای در کرمان را کاهش داد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا ناظری بعدازظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از خانواده شهدای انتظامی و خیران امنیت و سلامت سیرجان گفت: مسئولان خدوم شهرستان سیرجان به خوبی نقش خود در حوزه امنیت و توسعه فرهنگی اجتماعی اقتصادی را دنبال کردند که می‌طلبد همگان با تلاش مضاعف در توسعه زیرساخت‌های نظم و امنیت استان تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امنیت نقش مهمی در همه بخش‌های فرهنگی، معدنی و صنعتی، کشاورزی و اجتماعی دارد و استان کرمان به دلیل سوق الجیشی و هم مرز بودن با سایر استان‌ها نقشی تأثیرگذار در امنیت کشور دارد.

سردار ناظری از درگیری نیروهای انتظامی استان و به هلاکت رسیدن یکی از اشرار با سابقه و به دام افتادن گروه اشرار در شب گذشته در محدوده بخش ماهان خبر داد و گفت: این عملیات با جانفشانی نیروهای جان بر کف ما عملیاتی موفق بود و یکی از سربازان ما در این درگیری به نام «ابوالفضل مهدی زاده» به درجه رفیع شهادت رسید و امروز شهادت در مسیر اعتلای نظام اسلامی آرزوی ما است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و ۸۰ نفر تلفات جاده‌ای در حوادث رانندگی در محورهای استان داشتیم، گفت: امسال در اثر کاهش مسافرت‌ها به دلیل کرونا تلفات حوادث رانندگی ناچیز بوده است.

در این مراسم که با برنامه‌های متنوع فرهنگی همراه بود از خانواده شهدای انتظامی و همچنین خیران امنیت و سلامت شهرستان سیرجان تجلیل شد.

کد خبر 4940638

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی کرمان تلفات جاده ای ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد روز قدس شیوع کرونا گرگان قزوین عید سعید فطر بیرجند ایلام ستاد مقابله با کرونا مشهد نماز عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است

سرهنگ خوشناموند فرمانده انتظامی هندیجان گفت: امنیت یک پدیده اجتماعی که با همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها با نیروی انتظامی به دست می‌آید و در سایه این امنیت مردم می‌توانند با آرامش زندگی کنند.

حجت السلام والمسلمین حسینی امام جمعه هندیجان گفت: مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می‌کنند. 

او می‌گوید: امنیت یک نعمت مجهول است و محبوبیت و اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان مثال زدنی است و ما قدر دان زحمات شما هستیم و از اجرای طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی قدر دانی و حمایت میکنیم.

حجت السلام حسینی درپایان گفت: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها با نیروی انتظامی در طرح عفاف و حجاب ضروری است و با وجودی که نیروی انتظامی مسئول تامین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور است، اما این مهم در گرو همکاری همه نهاد‌ها و ارگان‌ها با این نیرو است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • افزایش تلفات فروریختن جاده در چین به ۳۶ نفر
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد