Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فرج رستمی، سه‌شنبه به ایرنا اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان فسا این میزان مواد مخدر را در قالب طرح‌های برخورد با خرده فروشان و از طریق کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان در چند عملیات جداگانه کشف کردند.

وی افزود: همچنین ظرف مدت یاد شده نیز ۵۷ متهم اعم از قاچاقچی خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در این شهرستان دستگیر شدند و ۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متعلق به آنها توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رستمی ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا با همکاری سایر یگان‌های انتظامی ضمن اشراف اطلاعاتی، برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.
فرمانده انتظامی شهرستان فسا همچنین با قدردانی از همراهی و هم‌افزایی شهروندان با نیروی انتظامی، بیان داشت: طرح‌های انتظامی با هدف ارتقای احساس امنیت و نا امن‌سازی محیط برای سوداگران مرگ با جدیت در این منطقه ادامه خواهد داشت.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است. 

برچسب‌ها مواد مخدر فسا انتظامی ستاد مبارزه با مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر فسا انتظامی ستاد مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر فسا انتظامی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ سید مسعود میر حسینی با اشاره به اینکه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی از ابتدای امسال درحال اجراست، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محل‌های آلوده است.

وی افزود: با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است و هجده نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ میرحسینی خاطرنشان کرد: ساکنان و گردشگران با مشاهده و آگاهی از خرید و فروش موادمخدر با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر کمک کنند.

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان