Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: تا این لحظه خطر تعلیق فدراسیون فوتبال را تهدید نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا براتی درباره پروسه اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال، گفت: قبل از سال ۹۹، فدراسیون درصدد بود انتخابات ریاست را برگزار کند ولی فیفا با این استدلال که اساسنامه فدراسیون فوتبال فاقد شرایط اساسنامه فیفا است، از برگزاری انتخابات ممانعت کرد و خواستار اصلاح اساسنامه موجود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا، فدراسیون اصلاح اساسنامه را در دستور کار قرار داد. بر اساس جدول زمانبندی که به تصویب فیفا رسید، مقرر شد این کار با مشارکت همه اعضای مجمع و همکاری فیفا صورت بگیرد. در اقدامی بی سابقه، فدراسیون فوتبال مبادرت به اخذ نظرات اعضای مجمع فدراسیون کرد. هدف فدراسیون جلب مشارکت حداکثری اعضای مجمع بود. بعد از جمع آوری نظرات، پیش نویس اساسنامه بر اساس نظرات ماخوذه آماده و در موعد مقرر برای فدراسیون جهانی ارسال شد.

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ارسال اساسنامه به فیفا به منظور تصویب آن در فیفا نیست. تصویب اساسنامه در صلاحیت مجمع عمومی فدراسیون است ولی از آنجا که باید استانداردهای موردنظر فیفا و تعهدات بین المللی رعایت شود، پیش نویس برای فیفا ارسال می شود که اگر در جهت استانداردها، نظری دارد اعلام کند. بعد از تامین این نظرات، اساسنامه مجددا به اعضای مجمع اعلام می شود.

براتی درباره مطرح شدن بحث تعلیق فدراسیون فوتبال ایران یادآور شد: جمعه گذشته نامه ای از فیفا به فدراسیون فوتبال ایران واصل شد. در این نامه به تعداد بسیار محدودی از موضوعاتی که مدنظر فیفا بود، اشاره شد. اعدادی که در رسانه ها - درباره ایرادات فیفا به پیش نویس اساسنامه- مطرح شده، گمانه زنی بوده و صحیح نیست. حتی این اعداد نزدیک به عدد واقعی نیست. تعداد اشکالات بسیار محدود است و فدراسیون در تلاش است نظر فیفا را تامین کند. با تعاملی که با فیفا داریم، این مسئله انجام می شود. در این نامه به این موضوع (تعلیق) اشاره نشده است.

رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در پایان در پاسخ به این سئوال که یعنی خطری فدراسیون ایران را برای تعلیق تهدید نمی کند؟ گفت: ان شاءالله که مشکلی برای فدراسیون وجود ندارد. تا این لحظه (عصر روز سه شنبه) چنین چیزی وجود ندارد!

لینک کوتاه: asriran.com/0034Iq

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فیفا فدراسیون فوتبال رئیس کمیته اعضای مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی

به گزارش ورزش سه، کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین جلسه خود که با حضور میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران، در دوحه برگزار شد، تصمیمات جدیدی را تصویب کرد.

در ابتدای این جلسه، اعضای کمیته از توانمندی‌ بالای فدراسیون قطر برای برگزاری جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا تقدیر کردند.

همچنین در ادامه تصویب شد که از فصل آینده جوایز انفرادی جدیدی از جمله جایزه بهترین بازیکن زن لژیونر خارج از قاره و بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا به جوایز بهترین بهترین‌های آسیا اضافه شود.

دیگر خبرها

  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور