Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش مرادی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بالگردهای هوانیروز ارتش در چند روز گذشته تا مهار کامل آتش در این مناطق ۶۰ ساعت پرواز را ثبت کردند.

وی بیان داشت: در هفته گذشته، از سوی هوانیروز ارتش در آتش سوزی «خنگ بنار» گچساران ۲۶ سورتی پرواز برای جابه جایی ۱۷۵ نفر انجام شد

مرادی تصریح کرد: همچنین ۱۹۵ سورتی پرواز از سوی بالگردهای هوانیروز برای اطفای حریق جنگل‌های گچساران و کهگیلویه درسه روز گذشته انجام شده و در چند روز گذشته دو فروند از بالگردهای ۲۱۴ هوانیروز برای کمک به اطفای حریق در جنگل‌های گچساران و کهگیلویه فعالیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این پروازها بیش از ۷۰۰ نفر از امدادگران به محل حادثه در ارتفاعات سخت گذر کوه خائیز کهگیلویه و دیل گچساران انتقال یافتند.

کد خبر 4940658

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش آتش سوزی کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد روز قدس شیوع کرونا گرگان قزوین عید سعید فطر بیرجند ایلام ستاد مقابله با کرونا مشهد نماز عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل تیم سونگون ورزقان به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه میزبان تیم فوتبال مس سونگون ورزقان بود.

این دیدار که ابتدا زیر بارش شدید باران برگزار شد دیداری پر برخورد بود که تیم فوتبال نفت و گاز نتوانست از موقعیت مناسب خود که یک ضربه پنالتی بود به خوبی استفاده کرده و امتیازات را با حریف آذربایجانی خود تقسیم کرد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا هفته بیست و نهم با ۳۸ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و تیم فوتبال مس سونگون ورزقان هم با ۴۱ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

کد خبر 750185

دیگر خبرها

  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • جنگ دریایی بی‌سابقه میان ارتش یمن و آمریکا و انگلیس در ۴۸ ساعت گذشته