Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: وضعیت کرونایی استان قرمز است و امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها غیرحضوری برگزار می‌شود. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

ولی الله حیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان و قرارگرفتن خراسان شمالی در وضعیت قرمز کرونا ویروس، امتحانات دانشگاه‌ها بصورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگونگی حضور دانشجویان خوارزمی در دانشگاه اعلام شداعلام نحوه بازگشایی سراهای دانشجویی در دانشگاه تربیت مدرساقدامات دانشگاه تهران در طرح ساماندهی فاقد وجاهت قانونی است

وی با اشاره برگزاری برخی دوره‌های کارگاهی و عملی دانشگاه‌ها، افزود: دروس کارگاهی و عملی در دانشگاه‌ها جزو موارد استثناء هستند و برگزاری امتحانات این دروس با رعایت پروتکل های بهداشتی و با فواصل زمانی متفاوت انجام می‌شود.

معاون استاندار خراسان شمالی ادامه داد: دانشگاه‌ها در این ایام برای نقل و انتقال دانشجویان همکاری بسیار خوبی داشتند و برآیند کار دانشگاه مثبت است.

وی تصریح کرد: بازگشایی مجدد دانشگاه‌ها تابع دستورات ستاد ملی کروناست و در این موضوع تابع این تصمیمات هستیم.

انتهای پیام/311/ ز

R7719/P/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان شمالی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه امسال در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم امتحانات دانش آموزان به صورت نهایی است، تاکید کرد: مجموعه آموزش و پرورش تدابیر و تمهیدات لازم را برای برگزاری امتحانات نهایی در سراسر استان اندیشیده‌اند.

وی با بیان اینکه در زمینه کیفیت بخشی جلسات متعددی با دانش آموزان و اولیای دانش آموزان و هم با همکاران فرهنگی ما برگزار شده است، افزود: اطلاع رسانی لازم به خانواده‌ها در زمینه کیفیت و کمیت امتحانات نهایی در سال جاری صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امسال همچنین کتاب راه نهایی شامل پننج سال سوالات امتحانات نهایی از سوی آموزش و پرورش جمع آوری و تدوین شده و به تعداد ۱۱ هزار جلد در اختیار دانش آموزان استان قرار گرفته است.

وزیری با بیان اینکه در زمینه تجهیزات امکانات و زیرساخت‌ها نیز اقدامات خوبی در سراسر استان سمنان صورت گرفته تا شاهد برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی باشیم، گفت: ۵۰ حوزه امتحانی میزبان دانش آموزان برای این امتحانات خواهند بود.

وی با بیان اینکه تلاش شده بهترین امکانات و شرایط برای دانش آموزان فراهم کنیم زیرا آزمون‌ها در خرداد ماه برگزار خواهد شد و نیاز به امکانات سرمایشی و تهویه وجود دارد، افزود: شورای آموزش و پرورش استان دستور تهیه کمبودهای حوزه‌های امتحانی نهایی دانش آموزان را صادر کرده تا این آزمون‌ها به بهترین نحو برگزار شود.

کد خبر 6088305

دیگر خبرها

  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد