Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:47:07 GMT

ستاره یونایتد و قدردانی از رئیس باشگاه شانگهای!

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۶۵۸

ستاره یونایتد و قدردانی از رئیس باشگاه شانگهای!

اودیون ایگالو، ستاره نیجریه ای منچستریونایتد از رئیس باشگاه شانگهای به خاطر توافق با یونایتد برای تمدید قراردادش با این تیم تشکر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از بحث و گفتگوهای طولانی با شانگهای شنهوا، سرانجام منچستر‌یونایتد روز دوشنبه تأیید کرد که آن ها برای تمدید قرارداد ستاره نیجریه ای با باشگاه چینی توافق کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس اودیون ایگالو تا پایان ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ در منچستر یونایتد ماندگار خواهد شد و به نظر می‌رسد که او حالا از این موضوع بسیار خوشحال است.

 

مهاجم نیجریه ای شیاطین سرخ بعد از تمدید قرارداد با این تیم در مصاحبه گفت: " من بسیار خوشحال هستم چرا که بودن در اینجا برای من یک رویا به حساب می‌آید. در حال آماده شدن برای رفتن بودم که نهایتاً مشخص شد که در اینجا خواهم ماند. روزهای گذشته بسیار دشوار بود چرا که صحبت‌های زیادی درباره من مطرح شد. حالا کاملا خوشحال هستم و باید روی آینده تمرکز کنم تا بتوانم تا پایان ماه ژانویه عملکرد خوبی از خود ارائه دهم."

 

 

 

 

ایگالو در ادامه گفت: " من تصمیم گرفتم که در اینجا بمانم و از این موضوع بسیار خوشحال هستم. از روز اول که به اینجا آمدم مشخص کردم که می خواهم تلاش کنم تا در ترکیب حضور داشته باشم. همه چیز در مذاکرات بسیار دشوار پیش رفت اما خوشحالم که بالاخره توافق حاصل شد. من از رئیس و مدیر عامل شانگهای بسیار تشکر می کنم. آنها برای من بهترین آرزوها را دارند.

 

همانطور که گفتم حضور در منچستریونایتد برای من یک رویا بوده و حالا نمی‌دانم که در خواب هستم یا اینکه در بیداری به سر می برم."

منچستر یونایتد اودیون ایگالو چین گوانگژو اورگرانده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اودیون ایگالو چین گوانگژو اورگرانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!