Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@19:11:04 GMT

جزئیات فرار 3 زندانی از مینی بوس در میناب +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۸۰۲

جزئیات فرار 3 زندانی از مینی بوس در میناب +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش رکنا ، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت: به دنبال اقدام ربایندگان و فرار ۳ نفر از مجرمان زندان میناب در روز 10 خرداد ماه امسال بلافاصله جلسه شورای تامین شهرستان میناب برگزار و بررسی های اولیه انجام گرفت.

جلسه فوق العاده شورای تامین استان هرمزگان

احمد پویافر ضمن اعلام این مطلب افزود: همچنین کمیسیون امنیت استان و همینطور جلسه فوق العاده شورای تامین استان در بالاترین سطح مسئولان امنیتی و انتظامی به ریاست استاندار محترم هرمزگان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این جلسه با دستورات لازم استاندار هرمزگان زوایای مختلف موضوع در دست بررسی و رسیدگی قرار گرفته که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد گرفت.

پویافر افزود: بر همین اساس تلاش می شود در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از همه ظرفیت های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی ربایندگان و مجرمین دستگیر و به دست عدالت سپرده شوند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار بورس کرونا کرونا در جهان زندان اخبار حوادث فرار انتظامی زندانیان هرمزگان زندانی فیلم عکس قتل تلگرام ایران تهران کیفری رومینا اشرفی جوان دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت