Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولد دختر جوان با اشتعال شمع ها به بالن هیدروژنی و انفجار در این مراسم تولد شد.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ شمع های تولد یک دختر باعث انفجار بالن هیدروژنی و انفجار بزرگ شد و لحظه ی ترسناکی را ساخت . در یک اتفاق وحشتناک روز تولد دختری به دلیل انفجار بالن هیدروژنی جشن آسیب دیده و از سوختگی رنج میبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم های موجود نشان میدهد که دکور بادکنکی بعد از اینکه یک زن هندی جوان شمع های کیکش را روشن می‌کند منفجر می‌شوند.ویدیو اصلی که توسط یکی از دوستان دخترکه از قسمت وحشتناک تولد با گوشی همراه ضبط شده بود در فیسبوک منتشر شد.

فیلم از لحظه ای شروع می‌شود که یک دختر بین ده ها بادکنک هیدروژنی صورتی و مشکی در حال روشن کردن شمع های کیکش است اما دقیقا لحظه ای که دختر شمع هارا روشن میکند شمع هاشعله ور می‌شوند و دکور اطراف این دختر بخت برگشته منفجر می‌شود. 

صدای جیغ بخاطر انفجار بزرگ از اتاق شنیده میشود و دخترتوسط شعله های آتش آسیب میبیند ، به دلیل شوکه شدن و ترس دوستی که فیلم میگرفت کنترلش را روی دوربین از دست میدهد. 

در رسانه های آنلاین تصمیم گرفته شد که فیلم سوختن و جیغ کشیدن دختر و به طرف دوربین دوییدنش انتشار پیدا نکند بازوهایش آسیب جدی دیده و هنوز برای از دست دادن موهایش غمگین است.

برعکس گاز هلیوم که قبلا در مسابقات از آن استفاده میشد گاز هیدروژن قابل اشتعال است و به شدت در هوا می‌سوزد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تولد دختر شمع تولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین ،منابع خبری از انفجاری در شهر الرقه سوریه خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که یک خودرو بمبگذاری شده در نزدیکی زندان وابسته به شبه نظامیان قسد مورد حمایت آمریکا در شهر الرقه منفجر شده است.

منابع مذکور بیان کردند که اطلاعاتی درباره تلفات و خسارات وجود دارد.

جزییات بیشتری مخابره نشده است.

کد خبر 6086981

دیگر خبرها

  • اسرائیل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • لحظه وحشتناک انفجار مین در دست سربازان روس (فیلم)
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • نظراتم را در مورد طرح حجاب صریح با مقامات و حاکمیت می‌گویم/ بلای جان طرح‌های خوب نبود رویه‌های درست اجراست
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه