Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به شیوع کرونا در جامعه، مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) امسال در سراسر استان با محدودیت‌هایی برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به منظور زنده نگه داشتن اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و سالگرد نهضت ۱۵ خرداد، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی با سخنرانی رهبر معظم انقلاب راس ساعت ۱۱ صبح در مساجد آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس پخش سخنرانی رهبر معظم انقلاب از طریق سیستم‌های صوتی مساجد، حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی استان از دیگر برنامه‌های امسال ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در فارس است.
حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه شرکت در این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری کمیته‌های بهداشتی ستاد  ملی کرونا انجام همچنین در این رابطه برنامه‌ریزی‌ لازم انجام می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس از برنامه‌ریزی این ستاد برای استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و رسانه‌ای استان با هدف تبیین اندیشه‌های حضرت امام (ره) و انتشار وصیت‌نامه و سخنرانی‌های معمار کبیر انقلاب خبر داد و گفت: این برنامه‌ها هم با همکاری کمیته‌ فرهنگی و انتشارات ستاد در سراسر فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی امام خمینی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!