Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - با حضور مارتین اودگارد، خط حمله رئال سوسیداد به طور قابل توجهی پیشرفت کرده و این تیم حالا در موقعیت صعود به لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است.

به گزارش مارکـا، اودگارد، هافبک نروژی رئال مادرید که به صورت قرضی برای سوسیداد بازی می کند در رابطه با شانس تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا گفت:

ما جایی هستیم که می خواستیم باشیم، و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می جنگیم و این چیزی است که می خواهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور رئال مادرید و بارسلونا انجام کاری فراتر از این سخت خواهد بود اما در حضور سایر تیم ها به نظرم می توانیم سوم یا چهارم شویم. بازی در لیگ قهرمانان اروپا رویای هر فوتبالیستی است، و این چیزی است که برای سال آینده می خواهیم.

فوتبال پس از قرنطینه

راه طولانی و سختی بود، و خانواده ام در نروژ بودند و من اینجا تنها بودم. با اینحال، افرادی بودند که زندگی سخت تری داشتند اما من و خانواده ام سالم هستیم. حس خیلی خوبی دارم، هرچند که تمرین در گروه های کوچک کمی عجیب بود. بازی بدون حضور هواداران هم بسیار غیرمعمول است. آنها برای ما خیلی مهم هستند و همیشه از ما حمایت می کنند و این مسئله بازی های خانگی را بسیار زیبا می کند. نمی توانیم کاری در این رابطه انجام دهیم، باید ادامه دهیم و به خاطر آنها پیروز شویم حتی اگر آنها بازی را از خانه تماشا کنند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر

امروز جمعه هفتم اردیبهشت  از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران قرار است که رئال مادرید و رئال سوسیداد در هفته سی و سوم از رقابت‌های لالیگا به مصاف هم بروند و باید دید که رئال مادرید در این بازی چه عملکردی خواهد داشت.

این بازی اولین بازی رئال مادرید پس از ال کلاسیکو است. همچنین رئال مادرید قرار است که سه شنبه یازدهم اردیبهشت به مصاف بایرن مونیخ برود. به نقل از رادیو مارکا، کارلو آنچلوتی در ترکیب رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد ۸ تغییر نسبت به ترکیب تیم در بازی مقابل بارسلونا ایجاد می‌کند.

بازیکنانی مثل لوکا مودریچ، اورلین شوامنی و کپا آریزابالاگا قرار است که در بازی مقابل رئال سوسیداد از ابتدا درون ترکیب تیم قرار بگیرند.

منبع: مرجع خبری رئال مادرید

tags # رئال مادرید ، لالیگا سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم