Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@19:28:29 GMT

سهم ۷۰ درصدی سیاه‌پوستان از مرگ در اثر کرونا

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۳۰۸۲

سهم ۷۰ درصدی سیاه‌پوستان از مرگ در اثر کرونا

براساس نتایج یک مطالعه که به تازگی منتشر شده، بیش از ۷۰ درصد بیماران کروناویروس که در ۴۰ بیمارستان لوئیزیانا فوت کرده‌اند سیاه پوست بودند.

به گزارش مشرق به نقل از دیلی‌میل، براساس نتایج یک مطالعه که به تازگی منتشر شده، بیش از ۷۰ درصد بیماران کروناویروس که در ۴۰ بیمارستان لوئیزیانا فوت کرده‌اند سیاه پوست بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۳ هزاری نفر که در ۴۰ بیمارستان لوئیزیانا برای ویروس کرونا تحت آزمایش قرار گرفتند، بیش از ۷۶ درصد سیاه پوست بودند.

بیشتر بخوانید:

وضعیت بحرانی سیاهپوستان و لاتین تبارهای نیویورک

بیماران سیاه پوست ۷۰ درصد مرگ و میرهایی که در این بیمارستان‌ها رخ داده را به خود اختصاص داده‌اند و این در حالیست که فقط حدود یک سوم کل جمعیت لوئیزیانا سیاه پوست است. 

مشاغل خدماتی، میزان چاقی بالاتر، دیابت و بیماری کلیوی از جمله عوامل مؤثر در موارد نامتناسب و مرگ و میر هستند.

تحقیقات جدید که در ژورنال پزشکی «New England» منتشر شده، جدیدترین نمونه از مدارکی است که نشان می‌دهد سیاه پوستان به طور نامتناسب توسط ویروس کرونا کشته می‌شوند.

کارشناسان باور دارند، نرخ پیامدهای بهداشتی ضعیف و بیماری مزمن در بین سیاه پوستان آمریکایی از مدت‌ها قبل بیشتر از سفید پوستان آمریکایی بوده است در حالی که در عین حال نیز تحقیقات در مورد اقلیت‌ها نسبتاً پراکنده بوده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم بیمارستان مرگ دیابت بیماران ویروس کرونا سیاه پوستان سیاه پوست ۷۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

به گزارش مشرق، دکتر فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا