Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: قطار شهری اصفهان از روز شنبه ۱۷ خرداد، کار روزانه خود را از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حجت‌الله غلامی در حاشیه سی و ششمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: امروز قطار شهری اصفهان به صورت آزمایشی دایر بود و پس از تعطیلات سه روزه، فعالیت رسمی خود از روز شنبه از سر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: البته رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله داشتن ماسک و مراعات فاصله‌گذاری در ایستگاه‌ها و حتی درون مترو لازم است.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: همچنین طرح زوج و فرد خودروها از روز شنبه صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۴ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به منظور کنترل بیشتر در هسته مرکزی شهر اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: این ساعت به نحوی تنظیم شده است که کارمندان و صاحبان مشاغل برای رفتن به محل کار خود با مشکل مواجه نشوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان همچنین با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: مراسم بزرگداشت این روز و سالروز حماسه ۱۵ خرداد، شامگاه چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در محوطه باز گلستان شهدای اصفهان و شهرستان‌هایی که در وضعیت سفید قرار دارند، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز برخی بازگشایی‌ها گفت: این بازگشایی‌ها به منزله پایان بیماری کرونا نیست و مردم مثل گذشته باید بر رعایت دستورالعمل‌ها اهتمام داشته باشند زیرا برخی گزارش‌ها حاکیست میزان رعایت ملاحظات بهداشتی از ۸۰ درصد به زیر ۶۰ درصد رسیده و این یک زنگ هشدار است.

غلامی خاطرنشان کرد: بازگشایی مساجد صرفا برای اقامه نماز است و برگزاری سایر برنامه‌ها از جمله آیین‌های ترحیم و مانند آن در این مکان‌ها ممنوع است.

وی تاکید کرد: همانطوری که محدودیت‌ها رفع و بازگشایی‌ها آغاز می‌شود در صورت تشدید دوباره بیماری، این محدودیت‌ها دوباره بازخواهد گشت لذا مردم بشدت باید مراقبت‌های پیشگیرانه را رعایت کنند.

اوایل اسفند سال گذشته با افزایش بیماری کرونا و در راستای قطع زنجیره این بیماری، مترو اصفهان با تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تعطیل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان اصفهان مترو ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت:  بزرگترین طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی در قالب طرح شهید سعید شبان در استان آغاز شده است.

حبیب اله قربانی افزود: در قالب این طرح، گروه‌های مشخص شده هر پنجشنبه از باشگاه‌های سطح استان بازدید و بر روند اصولی و وضعیت آنها در راستای ارتقای سلامت و کیفیت خدمات نظارت خواهندداشت.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی و مصوبات کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌های ورزشی دارا بودن مجوز، عضویت ورزشکاران در فدراسیون پزشکی ورزشی (بیمه ورزشی) به منظور برخورداری از خدمات درمانی و افزایش ورزشکاران سازمان یافته، حضور مربیان واجد شرایط، رعایت استانداردهای محیطی، مسایل بهداشتی، رعایت تعرفه‌های مصوب بر اساس طرح رتبه بندی و ممنوعیت خرید و فروش مواد نیروزا  در اولویت بازرسین این طرح در مراجعه به باشگاه‌های ورزشی قرار دارد.

قربانی گفت: این طرح به نام شهید شاخص ورزش کشور، شهید سعید شبان نام‌گذاری شده و تلاش خواهدشد با اجرای آن شاهد ارتقای هر چه بهتر شاخص های سلامت باشگاه‌های ورزشی در استان باشیم.

 

دیگر خبرها

  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت