Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا قدمی، رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۷ خردادماه از کرج (میدان امیرکبیر) به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدودیت یک طرفه محور هراز

رئیس پلیس راه مازندران، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۷ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

ممنوعیت تردد کامیون در هراز و سوادکوه

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۷ خردادماه از محور هراز ممنوع است.

او افزود:تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۷ خردادماه تا ساعت ۲۴ از محور سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۷ خردادماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

کد خبر 517694 برچسب‌ها استان مازندران پلیس راهور - جاده‌ها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران پلیس راهور جاده ها انواع وسایل نقلیه از ساعت تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه رئیس پلیس راه ساعت ۱۲ روز جمعه یک طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران

حسینعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سیلاب بهاری موجب انسداد محور اصلی هراز و ۱۰ محور روستایی شد.

وی افزود: بیشتر راه‌های مسدود شده در بخش لاریجان بوده و باتوجه به وضعیت تردد اولویت با رفع انسداد با محور تردد بوده عملیات بازگشایی در محور هراز در دستور کار قرار گرفت که بازگشایی شد.

محمدی ادامه داد: موضوع دیگر رفع انسداد راه‌های روستایی بود که در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین بیشتر خسارت‌ها به بخش باغات و کشاورزی بوده که در حال ارزیابی هستیم.

وی همچنین از طغیان رودخانه تبار در شب گذشته خبر داد. کد خبر 6087194

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان