Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور ریاست پارلمان عراق از تکمیل اعضای کابینه مصطفی الکاظمی نخست وزیر و جلسه آینده پارلمان برای رای اعتماد به آنها خبر داد. ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت موازین نیوز، شاکر حامد مشاور ریاست پارلمان عراق امروز چهارشنبه گفت: ریاست پارلمان پیش از جلسه امروز چهارشنبه، نشستی را با سران فراکسیون ها برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نشست به ریاست محمد الحلبوسی رئیس پارلمان و حسن الکعبی نایب اول وی برگزار شد و در آن بر لزوم از سرگیری کار پارلمان و برگزاری جلسات آن و دعوت از همه نمایندگان برای حضور و نیز نشان دادن تمایل ملی عالی برای آغاز تصویب قوانین همسو با چالش های مالی و اقتصادی عراق در سایه کسری بودجه و توقف فعالیت های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا تاکید شد.

شاکر حامد تصریح کرد: ریاست پارلمان بر لزوم ارسال پیام های اطمینان بخش به مردم و افکار عمومی تاکید و با سران فراکسیون ها درباره برنامه کاری جلسه امروز توافق کرد. این برنامه حاوی بحث درباره قانون استقراض داخلی و خارجی برای جبران کسی مالی بودجه سال 2020 میلادی و بحث درباره گزارش ویژه بحران پارلمانی و گزارش کمیسیون مالی و پیشنهادهای آن و نیز پیگیری اجرای کمک مالی به خانواده های کم درآمد خواهد بود که از تکرار مقررات منع آمد و شد زیان دیده اند.

دیدار الکاظمی با فرماندهان امنیتی/ تاکید بر پیگرد هسته‌های داعشگزارش| بحران‌های اقتصادی پیش روی بغداد و راه حل‌های الکاظمی برای عبور از آنها

وی درخصوص تکمیل کابینه وزارتی عراق گفت: به پارلمان اطلاع داده شده است که نخست وزیر اسامی نامزدهای پست های خالی وزارتی را تکمیل کرده است و چه بسا زندگینامه آنها برای تصدی هفت پست خالی در دو روز آینده به دست پارلمان برسد.

شاکر حامد گفت که به احتمال زیاد جلسه هفته آینده پارلمان درخصوص تکمیل کابینه وزارتی الکاظمی خواهد بود.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق اخبار "عراق"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق اخبار عراق مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق اخبار عراق ریاست پارلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن آیین‌نامه‌های جدید لیگ برتر، فصل آینده به تعویق می‌افتد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود: بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌ها ممنوع