Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار احمد طاهری چهارشنبه چهاردهم خرداد دراین‌باره اظهار کرد: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف، در هفته گذشته ۱۶ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قراردادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، سراوان و چابهار با هماهنگی‌های قضائی این سارقان را در عملیات‌های مختلف دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:در پی دستگیری این سارقان، یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، هفت دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه، یک قبضه سلاح کلاش، یک تیغه خشاب حاوی ۱۸ فشنگ جنگی، یک قبضه کلت کمری و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، ۲ فقره سرقت مسلحانه وجه نقد و تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف احشام، ۱۲فقره سرقت به عنف تلفن همراه و پنج فقره سرقت به عنف کیف پول و وجه نقد اعتراف کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی خاطرنشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی به‌ویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 517715 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان پلیس - آگاهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان پلیس آگاهی فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران کلانتری نواب صفوی مشهد متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو به دام افتاد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهددر تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد، پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را به‌دست آورده و آن‌را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب‌پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی روز گذشته متهم را در حالی پرسه‌زنی در اطراف خودروهای پارک شده در محدوده خیابان 17 شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد. پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های به عمل آمده به 46 فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

نگهبان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه