Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیین بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دیشب از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مدرسه فیضیه حوزه علمیه قم برگزار شد.

 در این آیین که نمایندگان برخی دفاتر علما، مدیر دفتر رهبر انقلاب در قم، طلاب و فضلا، استاندار و قشر‌های مردم قدرشناس قم حضور داشتند آیت الله سید احمد خاتمی،عضو مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل گفت: همه ما مدیون امام خمینی هستیم و امام حق حیات بر گردن همه مردم و به ویژه روحانیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به حدیث ((ان العلماء ورثة الانبیاء؛ عالمان وارث انبیاء هستند))به تشریح مهمترین ویژگی‌ها و شباهت‌های امام با انبیا پرداخت و با بیان اینکه امام هم در اهداف، روش و ویژگی‌ها پیرو انبیا بودند گفت: مهمترین شباهت‌ها این بود که امام اخلاص داشت و به فکر دنیای خود نبود و همچنین شجاع، صبور و نفرت از استکبار داشت.

آیت الله خاتمی یکی دیگر از شباهت‌های امام با انبیا تحقق عدالت دانست و گفت:روح انقلاب اسلامی عدالت است بویژه در دوران کنونی که باید عدالت اقتصادی مد نظر باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری از مجلس یازدهم هم خواست که ریل قوانین عدالت آمیز بسازد چرا که در برخی امور در زمینه عدالت کشور ناکام بوده است.

او در ادامه حمله نظامی ایران به پایگاه عین الاسد در پاسخ به شهادت سردار سلیمانی و اعزام نفتکش‌های ایران به ونزوئلا را مورد توجه قرار داد و گفت: این‌ها نمونه‌ای از استکبار ستیزی که در دوران پس از امام هم ادامه پیدا کرده است و نشان می دهد که تنها راه مقابله با آمریکا مقاومت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آن‌هایی که دم از مذاکره با آمریکا میزنند بدانند که شیطنت آمریکا کمتر نشده است و مانند سی سال قبل هنوز هم جای مذاکره نیست و هرکس دم از مذاکره بزند در خط امام و ولایت فقیه نیست.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی انقلاب اسلامی مجلس خبرگان رهبری رحلت امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم