Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود اینکه در اسفند ۹۸ از سوی ستاد شناسایی یارانه معیشتی اعلام شده بود که در خرداد ماه مجدداً سایت حمایت معیشتی برای ثبت‌نام از متقاضیان یارانه فعال شود اما ظاهراً دولت قصدی برای اجرای این قول خود ندارد! ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ همزمان با افزایش قیمت سوخت از سوی دولت در سال گذشته، واریز یارانه معیشتی به حساب خانواده‌های مشمول و شناسایی شده توسط وزارت رفاه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس واریز یارانه حمایت معیشتی از 28 آبان آغاز شد و در مرحله نخست، یارانه 20 میلیون ایرانی واریز شد؛ در تاریخ 30 آبان، یارانه 20 میلیون نفر دیگر واریز شد و در دوم آذر ماه  یارانه 20 میلیون نفر بعدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

در ادامه نیز از سوی وزارت رفاه و سازمان برنامه و بودجه اعلام شد که دهم هر ماه مراحل بعدی یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد همچنین بر اساس اعلام دولت، مبلغ یارانه حمایت معیشتی برای خانوارهای یک‌‌نفره 55 هزار تومان، برای خانوارهای دو نفره 103 هزار تومان، خانوارهای سه‌نفره 138 هزار تومان،‌ خانوارهای چهار نفره 172 هزار تومان و خانوارهای پنج‌‌ نفره و بیشتر 205 هزار تومان در نظر گرفته شد.

با آغاز واریز یارانه‌ معیشتی به حساب سرپرستان خانوار، برخی از خانواده‌ها نسبت به عدم دریافت یارانه معیشتی اعتراض کردند که در پی آن، ادرس سایتی از سوی وزارت رفاه برای ثبت اعتراضات اعلام شد و از سرپرستان خانوار متقاضی یارانه معیشتی درخواست شد اطلاعات خود را در این سایت ثبت‌ کنند و در ادامه نیز در صورت تأیید اطلاعات یارانه معیشتی به حساب آنها واریز خواهد شد.

پس از ثبت اعتراضات در سایت اشاره شده، تعدادی از خانواده‌ها مشمول دریافت یارانه معیشتی شدند همچنین با اعلام حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی یارانه معیشتی پرونده ثبت اعتراضات در آذر ماه سال گذشته بسته شد و آنگونه که میرزایی اعلام کرد، قرار شد سایت hemayat.mcls.gov.ir در خرداد ماه 99  برای ثبت اعتراضات مجدداً فعال شود.

میرزایی در این باره اعلام کرده بود: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، خرداد و آذر هر سال یک بار کل جامعه هدف که متقاضی طرح حمایت معیشتی هستند، بررسی می‌شوند همچنین به گفته وی حدود 19 میلیون خانوار  یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.

به گزارش تسنیم، در حالی اعلام شد بود که در خرداد ماه فرصت جدیدی برای جاماندگان از یارانه معیشتی فراهم خواهد شد که پیگیری‌های صورت گرفته خبرنگار تسنیم حکایت از آن دارد که ظاهراً دولت و مجموعه وزارت رفاه برای ثبت‌نام از متقاضیان جدید هیچ برنامه‌‌ای ندارد و قرار نیست، سایت مجدداً فعال شود و این در حالیست که بسیاری از خانواده‌ها در انتظار فرا رسیدن خرداد ماه و ثبت‌نام برای دریافت یارانه معیشتی هستند که تا به امروز با خلف وعده دولت در این زمینه روبه‌رو شده‌اند.

آخرین وضعیت جاماندگان "یارانه معیشتی"پرداخت کمک معیشتی به 85 هزار نفر از مددجویان بهزیستی با مساعدت بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امامکمک 7 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای تکمیل مسکن و معیشت مددجویان قزوین

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT7 واژه های کاربردی مرتبط یارانه حمایت معیشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یارانه حمایت معیشتی یارانه حمایت معیشتی سرپرستان خانوار معیشتی به حساب یارانه معیشتی حمایت معیشتی ثبت اعتراضات هزار تومان وزارت رفاه خرداد ماه اعلام شد برای ثبت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود

امام جمعه موقت سمنان گفت: جهش تولید زمانی محقق خواهد شد که کارگران در زمینه نشاط و معیشت دغدغه‌ای نداشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‍‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ حضرت امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: رژیم منحوس صهیونیستی از 75 سال گذشته تا کنون، در اذهان عمومی جهان به یک قدرت شکست ناپذیر دتبدیل شده بود.

وی با اشاره به دستاوردهای ویژه عملیات وعده صادق علیه رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: پس از علمیات وعده صادق مردم دنیا دیدند که جمهوری اسلامی ایران تنها با بخش کوچکی از توان خود و در مدت چند ساعت، ارتش این رژیم غاصب را از یک ارتش شکست‌ناپذیر به یک ارتش بزدل و ترسو تبدیل کرد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به ابتکار عمل جمهوری اسلامی ایران در این حمله و گستردگس و تنوع آن و اذعان کارشناسان جهانی به این نکته افزود: اسرائیل در مواجهه با عملیات وعده صادق نشان داد یک رژیم شکننده است.

عبدوس انجام عملیات وعده صادق را نتیجه صبر و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر همه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: عملیات وعده صادق به دنیا و به ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران یک قدرت شکست ناپذیر بوده و اراده انجام هر اقدام نظامی را در دفاع از خود دارد.

وی با تأکید بر لزوم شکرگزاری برای این اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان تصریح کرد: مسئولان با انجام وظایف خود به نحو مطلوب باید راه‌های نفوذ دشمن را سد کنند تا شکرگزار عملیات "وعده صادق" باشند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به شهادت شهید مطهری و فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم، این مناسبت را به معلمان کشور و استان سمنان تبریک گفت و افزود: شهید مطهری الگوی واقعی معلمان و دانشجویان کشور است.

عبدو‌س دانست با بیان اینکه معلم باید در کلاس، درس عشق و باور و اعتماد را در به دانش آموزان تعلیم دهد، از معلمان و اساتید کشورمان خواست تا قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف را در بین دانش‌آموزان و دانشجویان تبیین‌ کنند.

وی همچنین هفته کار و کارگر را نیز به کارگران کشور و استان سمنان تبریک گفت و از این قشر از جامعه به عنوان فعالان خط مقدم جهاد تولید یاد کرد و افزود: جهش تولید زمانی محقق خواهد شد که کارگران در زمینه نشاط و معیشت دغدغه‌ای نداشته باشند.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان همچنین با اشاره به اجرای طرح "نور" توسط فراجا در کشور، ضمن‌ حمایت از پلیس برای این طرح، از اجرا شدن طرح نور توسط فراجا در استان و شهرستان‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید