Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،کریم زینی وند فرمانده سپاه دورود گفت: در مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرستان دورود ۲۰۰۰ بسته معیشتی، بین نیازمندان و متضررین از بیماری کرونا توزیع شد.

کریم زینی وند با بیان اینکه در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه ۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد، اظهار داشت: از آغاز رزمایش کمک مومنانه تا کنون در شهرستان دورود جمعا تعداد ۶۰۰۰هزاربسته مواد غذایی به ارزش ریالی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از بیمار کرونا توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هزینه مرحله سوم رزمایش با مشارکت خیران و عموم مردم جمع‌آوری شده و بین نیازمندان و سایر افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

فرمانده سپاه دورود گفت: نیازمندان دورود توسط پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت شناسایی شدند و توزیع بسته‌های معیشتی نیز با حفظ کرامت افراد انجام شده است.

زینی وند بیان کرد: با اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه و مواسات، مجموعه ۷۵ درصد از لیست افراد نیازمندان سبد معیشتی دریافت کرده اند و ۲۵ درصد باقیمانده هم با کمک همدلی مردم و خیرین طی روز‌های آینده سبد معیشتی دریافت خواهند کرد.

منبع:سفیرافلاک

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده سپاه کرونا ویروس مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین زنگ سلامت در مدارس دورود

 به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت زنگ سلامت در مدرسه شهید جهانگیری  دورود  نواخته شد.
  در این مراسم مسابفات  فرهنگی ،نقاشی ، اجرای نمایش و دکلمه برگزار شد و به برگزیدگان هدایایی اهدا شد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • طنین زنگ سلامت در مدارس دورود
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند