Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@12:26:22 GMT

پروتکل های بهداشتی تکواندو در تایید ستاد کرونا

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۶۰۱۲

پروتکل های بهداشتی تکواندو در تایید ستاد کرونا

فدراسیون تکواندو برای برگزاری هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر در انتظار تصمیم ستاد کرونا مبنی بر تایید پروتکل های بهداشتی است.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، سازمان لیگ تکواندو پروتکل‌های بهداشتی لازم برای برگزاری دیدارهای هفته پایانی را تدوین و برای تایید به وزارت ورزش ارسال کرده است. ستاد کرونا در حالی برگزاری تمرین و مسابقات تکواندو را فقط در بخش پومسه مجاز اعلام کرده که هیچ پاسخی به پروتکل‌های ارسالی فدراسیون تکواندو نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سازمان لیگ‌های تکواندو درصدد تعیین تکلیف لیگ برتر در دو بخش مردان و بانوان است و به همین دلیل هم پروتکل‌های بهداشتی را تدوین و ارسال کرده که تاکنون پاسخی دریافت نکرده است. این در حالی است که تیم‌های حاضر در این رقابتها بلاتکلیف بوده و برای حضور در هفته پایانی، نیاز به یک ماه تمرین دارند.

 

در لیگ برتر تکواندو شهرداری ورامین با ۳۵ امتیاز صدرنشین است. لوازم خانگی کن با یک بازی کمتر و ۳۱ امتیاز، دانشگاه آزاد با ۲۷ امتیاز و پاس قوامین با همین تعداد امتیاز و یک بازی کمتر در مکان‌های دوم تا چهارم هستند.

 

در لیگ برتر بانوان هم تیم‌های استریچو، داتیس یزد، کن، دانشگاه آزاد و فتح صدر البرز رتبه‌های اول تا پنجم جدول را در اختیار دارند و برای برگزاری هفته پایانی باید ابتدا بازی‌های عقب افتاده انجام شود.

    تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو پروتکل های بهداشتی هفته پایانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج‌شنبه ستاد انتخابات استان لرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس این ستاد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد برگزار شد، مسئولین کمیته‌های حراست، پشتیبانی، بازرسی و حقوقی، امنیتی، فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات، فرماندار خرم‌آباد و مدیرکل ثبت‌احوال استان گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده را ارائه داد.

بنابراین گزارش، برای انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تعداد ۴۳۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 6095025

دیگر خبرها

  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته