Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:24:05 GMT

شجاعت مهمترین درس نهضت خمینی به مردم دنیا بود

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۶۲۶۰

شجاعت مهمترین درس نهضت خمینی به مردم دنیا بود

آیت الله « قربانعلی دری نجف آبادی» روز چهارشنبه در آیین سی و یکمین سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی که در بیت تاریخی امام راحل در خمین برگزار شد، افزود: بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی در سال ۴۳ توطئه جنایتکارانه آمریکا در کاپیلاسیون را آشکار کرد که موفقیتی ماندگار در تاریخ است.
وی بیان کرد: امام خمینی(ره) با رهبری هدایتگرانه خود انقلابی که برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) است را بنیان نهاد که سرمایه‌ای عظیم برای جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: راه معمار کبیر انقلاب  پس از ارتحال خمینی کبیر نیز با انتخاب جانشین شایسته آن حضرت ادامه دارد.
آیت الله دری نجف آبادی با انتقاد از توهین رئیس جمهور آمریکا به سردار شهید سلیمانی، گفت: آنچه امروز در آمریکا اتفاق می‌افتد و این اعتراضات بدترین شلاق محسوب می‌شود که به علت رفتارهای ناشایست و توهین آمیز رخ می‌دهد.
وی بیان کرد: رقیب دموکرات و چپ گرای ترامپ مالکین آمریکا را ۴۰۰ نفر مالک سه هزار میلیارد دلار بوده و ۵۰ میلیون نفر زیر خط فقر مطلق و ۱۵ میلیون نفر در خیابان‌ها آواره هستند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: در جریان وال استریت مشخص شد یک درصد میلیونرهای اصلی آمریکا هستند و ۹۹ درصد دیگر در شرایطی ناعادلانه زیست می‌کنند.
آیت الله دری نجف آبادی  ترور شهید سلیمانی را نشانه ضعف آمریکا بیان کرد و ادامه داد: استکبار جهانی در منطقه به دنبال معامل قرن و افزودن مناطق غربی رود اردن به اسرائیل بود اما با مقاومت مردم فلسطین به اهداف خود نرسید.
آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مسئولان در سال جهش تولید باید برای حفظ آرمانهای نظام اسلامی تلاش کنند.
امام خمینی(ره) ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ به ملکوت اعلی پیوست.
 

برچسب‌ها استان مرکزی خمین امام خمینی(ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی خمین امام خمینی ره استان مرکزی خمین امام خمینی ره دری نجف آبادی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از جماران، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود