Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@22:40:00 GMT

تهیه چای به قیمت آتش کشیدن جنگل های ایلام تمام شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۶۳۴۳

تهیه چای به قیمت آتش کشیدن جنگل های ایلام تمام شد

ایلام- مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چرداول با بیان اینکه آتش سوزی منطقه تنگ قیر این شهرستان مهار شد، گفت: عامل این آتش سوزی شناسایی و توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

به گزارش قدس آنلاین؛مسلم دژم خو افزود: عصر روز سه شنبه گزارشی مبنی بر آتش سوزی در منطقه تفریحی تنگ قیر حدفاصل بین ۲ استان ایلام و کرمانشاه دریافت شد که در سریع ترین زمان تمامی نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: یک نفر از کشاورزان منطقه اقدام به روشن کردن آتش جهت تهیه چای کرده بود که سهل انگاری و بی احتیاطی وی باعث آتش سوزی در کوه مشرف بر دره و رودخانه شد. 

دژم خو یادآور شد:  با توجه به اهمیت منابع طبیعی و جنگل های منطقه مدیر کل منابع طبیعی استان، فرماندار چرداول و جمعی از مدیران به همراه نیروهای بسیجی، انتظامی و انجمن های مردم نهاد و دوستداران طبیعت با حضور در محل آتش سوزی با یک بسیج همگانی ضمن خاموش کردن آتش از یک حادثه جبران ناپذیر جلوگیری کردند.

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چرداول تاکید کرد: جهت پایش منطقه و جلوگیری از آتش سوزی احتمالی هم اکنون نیروهای منابع طبیعی در چند نقطه محل حادثه مستقر هستند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی ایلام منابع طبیعی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: برای نخستین بار گلخانه‌ای به سطح ۳۸۰ متر مربع با ۱۰۳ درخت موز در شهرستان داراب ایجاد شد.
وی افزود: تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم موز از این گلخانه برداشت شده است.
فتحی گفت: تغییر الگوی کشت و اجرای کشت گلخانه‌ای یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دولت در بخش کشاورزی است که شرایط را برای حرکت به سمت کشاورزی پیشرفته و علمی فراهم می‌کند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب بیان کرد: کشاورزی در محیط گلخانه، علاوه بر آن که اثربخشی مستقیم بر مبارزه با آفات و امراض گیاهی دارد، در مدیریت مصرف آب هم نقش به‌سزایی داشته و برای شهرستانی چون داراب که با کمبود منابع آبی همراه است، بهترین روش برای استفاه مناسب از منابع آبی موجود خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم