Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهارکرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد از طریق فضای مجازی متمرکز شده که در این راستا مسابقه پیامکی وصیت نامه ایشان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این مسابقه سوالاتی از وصیت نامه سیاسی، الهی امام خمینی (ره) طراحی شده است گفت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند پاسخ خود را حداکثر تا ساعت ۲۴ روز ۲۰ خرداد ماه به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۰۳۳۶۵ پیامک کنند و به سه مورد از پاسخ‌های صحیح به قید قرعه هدایایی از طرف واحد تشکلهای دینی اداره کل استان به رسم یادبود تقدیم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداش زاده با اشاره به ابعاد مختلف زندگی حضرت امام خمینی (ره) ادامه داد: مبارزه با استکبار، استقلال، خودکفایی به معنای کامل، ایجاد وحدت و همبستگی بین مردم، توجه به ملت‌های مظلوم و عزت بخشیدن به اسلام از جمله اهداف بزرگی بود که امام راحل با همه توان سعی داشتند به آنها برسند، بیداری اسلامی در کشورهای عربی و ملت‌های آزادیخواه نیز نشأت گرفته از نهضت بزرگ امام خمینی (ره) بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: امروزه ما هرچه داریم به برکت انقلاب و ولایت فقیه است، مردم باید قدردان این دو نعمت بزرگ الهی باشند و همواره یاد آن امام سفر کرده و آرمان‌های ایشان را به خاطر داشته باشند، در این برهه حساس تنها راه عبور از مشکلات ادامه مسیر امام خمینی (ره) و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری است تا اقتدار نظام و پیشرفت کشور ادامه داشته باشد.

داداش زاده یادآور شد: عظمت کنونی میهن اسلامیمان از ارزشی است که امام راحل به مردم کشورمان ارزانی فرمودند، لازم است شخصیت برجسته امام بزرگوار را بازشناسی کنیم و اهداف والای ایشان جهت تحقق و به ثمر نشستن این انقلاب را برای نسل کنونی و آیندگان بشناسانیم.

امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پس از سال‌ها مبارزه و تحمل زندان‌های مخوف پهلوی همچنین ۱۵ سال تبعید، در سال ۱۳۵۷ قهرمانانه به کشور بازگشتند و رهبری ملت ایران را عهده دار شدند تا اینکه ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ جان به جان آفرین تسلیم و ملت ایران و جهان اسلام را برای همیشه داغدار کردند.

کد خبر 4940957

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد داداش زاده سالروز ارتحال امام خمینی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان بیرجند قزوین عید سعید فطر ایلام روز قدس ستاد مقابله با کرونا آتش سوزی یاسوج امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری به ارزش هشت میلیون دلار در زمینه احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با سرمایه‌گذاری خارجی به امضا رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، ابوطالب گرایلو با اشاره به مزیت‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) گفت: این منطقه مزیت‌های فراوانی به لحاظ زیرساخت‌ها و روساخت‌های مهیا برای فعالیت‌های بازرگانی، کوتاهی مسافت با مرزهای ترانزیتی در غرب و شمال غرب کشور، استقبال روزافزون بازرگانان از مزیت‌های آن و استفاده کم‌نظیر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه ویژه بندری در چارچوب مقررات مربوطه دارد.

وی ادامه داد: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش هشت میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: براساس این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت 40 هزار مترمکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های تزانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری شود.

وی افزود: با اتخاذ تمهیدات مناسبت به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و 727 هزار تن رسید که 287 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش تسنیم، بندر امام‌خمینی (ره) در جنوب خوزستان یکی از بنادر استراتژیک کشور در امر صادرات و واردات کالاهای اساسی است.

بندر امام خمینی (ره) تأمین کننده 70 درصد کالای اساسی وارداتی کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب