Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@07:57:21 GMT

نگاه امام خمینی(ره) به مردم حقیقی و صادقانه بود

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۶۸۵۲

نگاه امام خمینی(ره) به مردم حقیقی و صادقانه بود

سردار مهدی صدیق گفت: نگاه امام به مردم حقیقی و صادقانه بود و در میدان مبارزه همچون حضرت ابراهیم در آتش حرکت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سردار مهدی صدیق، عضو قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) شامگاه دیشب در مراسم غبار روبی شهدای شهرستان همدان در باغ بهشت این شهر با بیان اینکه بسیجی باید در شرایط سخت خط شکن باشد، اظهار کرد: حرکت امام در آتش بود و این تفاوت امام با سایر افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی ره اشاره و عنوان کرد: امام خمینی(ره) ویژگی و شخصیتی همچون موانست با قرآن و توجه به نماز داشت.

صدیق با تاکید بر اینکه امام بسیاری از آیات قرآن را در نهضت ما تفسیر کردند، تصریح کرد: آیات قرآن در انقلاب اسلامی ما تفسیر شد و ما آیات قرآن را به وضوح در نهضت امام دیدیم.

عضو قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) آگاهی سیاسی و اجتماعی را یکی دیگر از ابعاد شخصیتی امام دانست و گفت: شجاعت و صراحت در اعلام مواضع و عدم محافظه کاری دیگر ویژگی‌ امام بود.

سردار صدیق ادامه داد: امام در میدان مبارزه همچون حضرت ابراهیم همواره در آتش حرکت کرد و نگاه وی به مردم حقیقی و صادقانه بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تشکیل بسیج مستضعفین نشان دهنده عمق نگاه امام به مردم بود، افزود: امام به مبارزه با استکبار تاکید داشت و به شعار نه شرقی و نه غربی معتقد بود.

وی با اشاره به اصرار امام به وحدت کلمه برای پیشبرد انقلاب گفت: در وجود امام ترس معنا نداشت و در برابر مستکبران شجاع بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • آیا می شناسیدش؟
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت