Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خبر‌های رسیده از عراق از بازگشت آرامش و ثبات به دو عرصه امنیتی و سیاسی این کشور حکایت دارند. تاریخ انتشار: 14:33 - 14 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۱۵۱ خبرگزاری میزان - «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق دو روز دیگر اسامی افراد پیشنهادی برای تصدی وزارت خانه‌های باقیمانده کابینه را به پارلمان اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش السومریه نیوز، «شاکر حامد»، مشاور رییس پارلمان عراق، می‌گوید: «الکاظمی تا دو روز دیگر اسامی پیشنهادی وزارت خانه‌های باقیمانده کابینه را به پارلمان ارائه می‌کند.»
وی ضمن دریافت خبر تکمیل کابینه توسط پارلمان گفت: «جلسه بررسی رای اعتماد به نامزد‌های وزارت خانه‌های باقیمانده هفته آینده برگزار می‌شود.»
نامزد‌های پیشنهادی برای وزارت خانه‌های تجارت، کشاورزی، مهاجرت، دادگستری و فرهنگ و نیز وزارت خانه‌های کلیدی نفت و خارجه در جلسه پارلمان عراق در روز هفتم ماه مه (۱۸ اردیبهشت) موفق به کسب رای اعتماد نشدند. بیشتر بخوانید:  رای اعتماد پارلمان عراق به کابینه الکاظمی کابینه الکاظمی سه وظیفه مهم فراهم کردن مقدمات انتخابات زودهنگام پارلمانی، مدیریت شیوع بیماری «کرونا» و تهیه پیش نویس بودجه ۲۰۲۰ و ارائه آن به پارلمان را برعهده دارد.
از سوی دیگر خبر می‌رسد، روز دوم عملیات ضد داعش موسوم به «ابطال العراق - نصر السیاده» با موفقیت دنبال شده و نیرو‌های عراقی موفق به انهدام چند مخفیگاه بقایای داعش شدند.
این عملیات امروز در پنج محور و با حضور نیرو‌های «حشدالشعبی»، ارتش، پلیس، نیرو‌های واکنش سریع و نیروی هوایی ارتش عراق دنبال شد.
این عملیات روز گذشته با هدایت مستقیم فرمانده کل نیرو‌های مسلح، با هدف کشف و انهدام عناصر باقیمانده داعش آغاز شد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عراق عراق برهم صالح وزارت خانه رای اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی‌های باقیمانده مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجلس دوازدهم، هفتم خرداد آغاز به کار می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی
  • اعلام اسامی ناظران ویژه انضباطی در هفته بیست و ششم لیگ برتر
  • کرسی‌های باقیمانده مجلس دوازدهم
  • لیگ‌ برتر فوتبال؛ اسامی داوران هفته بیست‌وششم اعلام شد