Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@14:17:40 GMT

مشتریان ستاره آلمانی 12 روز وقت دارند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۸۳۸۸

مشتریان ستاره آلمانی 12 روز وقت دارند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های خواهان جذب تیمو ورنر، مهاجم گلزن تیم لایپزیگ آلمان تنها 12 روز فرصت دارند تا با پرداخت بند فسخ 55 میلیون یورویی این ستاره آلمانی او را به خدمت بگیرند و در غیر این صورت باید با باشگاه آلمانی بر سر جذب ستاره خط حمله‌اش مذاکره کنند. در حال حاضر تیم‌هایی چون لیورپول، چلسی و منچستریونایتد علاقه‌مند به جذب ورنر هستند و باید دید در نهایت مهاجم تیم لایپزیگ راهی کدام تیم خواهد شد

در حال حاضر گفت می‌شود شانس لیورپول به خاطر علاقه ورنر به حضور در جمع شاگردان یورگن کلوپ از دیگر تیم‌ها بیشتر است ولی منابع انگلیسی معتقدند مدیران این باشگاه در حال حاضر تمایلی به پرداخت بند فسخ ورنر نشان نداده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین گفته شده در تابستان 2021 هم ورنر یک بند فسخ 36 میلیونی در قراردادش خواهد بود که باعث می‌شود تیم‌های علاقه‌مند به این بازیکن یک سال دیگر برای جذبش صبر کنند یا با بهره بردن از چنین بندی، در تابستان امسال مدیران لایپزیگ را راضی به فروش ستاره خود با مبلغی کمتر از بند 55 میلیونی کنند.

ورنر در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا در 29 بازی موفق شده 25 بار برای تیمش گلزنی کند و 7 پاس گل هم بدهد؛ عملکردی که شدیدا مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تيمو ورنر لايپزيك فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

روبرتو تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است.

تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!