Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:07:11 GMT

مسابقات فوتبال نوجوانان قهرمانی آسیا به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۸۴۸۰

مسابقات فوتبال نوجوانان قهرمانی آسیا به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات فوتبال نوجوانان قهرمانی آسیا (زیر ۱۶ سال) قرار بود در ماه سپتامبر در کشور بحرین برگزار شود، به تعویق افتاد.

«محمد عبدالله هزام الظاهری» دبیر کل فدراسیون فوتبال امارات که در جلسه امروز مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با کشورهای غرب آسیا حضور داشت، این خبر را اعلام کرد.

به گفته هزام الظاهری، مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا از ۲۵ نوامبر تا ۱۲ دسامبر (۵ تا ۲۲ آذرماه) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال نوجوانان ایران به همراه ۱۵ تیم دیگر در مرحله نهایی رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارد. هدایت تیم کشورمان بر عهده حسین عبدی است. 

کد خبر 4941075

منبع: مهر

کلیدواژه: قهرمانی آسیا تیم فوتبال نوجوانان ایران بحرین تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون کشتی فدراسیون فوتبال لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس فیفا فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران

مسابقات پرس سینه مازندران زیر نظر انجمن پاورلیفتینگ استان با حضور بیش از۶۰ شرکت کننده از سراسر استان در تمامی رده‌های سنی بانام گرامیداشت ۳۶۰ شهید والامقام شهرستان فریدونکنار برگزار شد که در پایان تیم میزبان بر سکوی نخست ایستاد.

تیم‌های آمل و نوشهر به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

نفرات برتر برتر بخش انفرادی به عنوان نماینده مازندران در رقابت‌های باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.

رقابت‌های پرس سینه با لوازم و بی لوازم باشگاه‌های استان مازندران به میزبانی شهرستان فریدونکنار و با حضور اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مسابقات پرس سینه باشگاه‌های کشور از ۲۲ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران