Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با سردار سرتیپ پاسدار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کرد.

اخبار سیاسی- امیر سرتیپ واحدی در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر نیروی انتظامی و یگان های ویژه عنوان کرد: نیروی انتظامی یک نیروی مردم محور است، عملکرد خوب ناجا در تمامی صحنه ها قابل تقدیر و الگویی مناسب برای سایر رده‌های نیروی مسلح کشور می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اینگونه دیدار و تعاملات موجب دلگرمی و نشان‌دهنده اتحاد و وحدت نیروهای مسلح است افزود: وظیفه همه ما پاسداری از خون شهیدان و حراست از این مرز و بوم است، امیدواریم راه و هدف شهدا که همان راه و سیره امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است را با قوت بیشتری ادامه دهیم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه یگان های ویژه ناجا یک مجموعه منسجم، آماده به کار، ورزیده و با نشاط است اظهار کرد: زحمات خالصانه و مقتدرانه کارکنان نیروی انتظامی به خصوص یگان های ویژه کم نظیر و مثال زدنی است، امیدواریم با گسترش تعاملات و همکاری ها شاهد ارتقاء روحیه خدمتگزاری بیشتر به مردم ولایتمدار خود باشیم.

امیر سرتیپ واحدی در ادامه در خصوص رزمایش مواسات و همدلی که پس از دستور فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در کل نیروهای مسلح اجرا شد، بیان کرد: نیروی انتظامی که نزدیک ترین نیرو به مردم است و هر لحظه با مردم در تعامل است، به خوبی توانست دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را جامع عمل بپوشاند؛ یگان‌های ویژه ناجا نیز با رویکرد اجتماعی که در برنامه‌های خود تدوین کرده است، در کنار مبارزه با ویروس کرونا، در رزمایش مواسات و همدلی خوش درخشید.

جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: در میدان های نبرد علیه دشمن چه دیروز و چه امروز بر همگان به خصوص دشمنان قسم خورده این انقلاب وکشور ثابت شده است، ارتش، ناجا، سپاه و بسیج همگی در یک لباس و برای حفظ و حراست از این آب و خاک تا آخرین قطره خون برای مردم و اسلام با ارده ای قوی ایستاده‌اند.

وی با اشاره به تحریم نیروی انتظامی بیان کرد: دشمنان این را بدانند، تحریم های ظالمانه آمریکای جنایت‌کار نمی تواند هیچ فاصله ای بین ارتش و نیروی انتظامی و دیگر قوای مسلح  بیندازد، ما در یک لباس و برای یک هدف در حال خدمت به این کشور و مردم هستیم، پس مانند همیشه این تحریم ها را به فرصت تبدیل و بار دیگر به دشمنان ثابت خواهیم کرد که این دسیسه ها تکراری شده و نمی تواند هیچ خللی در انجام وظیفه نیروهای مسلح ایران وارد کند.

در ادامه سردار سرتیپ حسن کرمی اظهار کرد: اقتدار و صلابت کشور که در منطقه و جهان حرف اول را می‌زند و این مهم، محصول ایستادگی مردم در کنار نیروهای مسلح در تمامی صحنه های دفاع از  انقلاب  اسلامی و مقابله با دشمنان این مرز و بوم بوده است.

وی با بیان اینکه ارتباط و تعامل نیروهای مسلح با یکدیگر باعث دلگرمی و وحدت بیشتری می شود، بیان کرد: موفقیت های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برهه های حساس منطقه ای و فرا منطقه ای مدیون همدلی و همزبانی سربازان ولایت است، سند اثبات این ادعا، شهدای گرانقدری هستند که برای حفظ کیان ایران اسلامی از جان خود گذشتند تا امروز شاهد ثبات امنیت در مرزهای آبی، خاکی و هوایی کشور باشیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در ادامه، خدمت به مردم و حفظ رضایتمندی مردم در جامعه را از اهداف مشترک نیروهای مسلح دانست و افزود: ارتش و نیروی انتظامی در کنار یکدیگردر تلاش هستند که آرامش بخش مردم عزیز ایران باشند، که بحمدالله رضایتمندی مردم از این دو نیروی مخلص و مجاهد نشان از درست عمل کردن به وظایف دارد، معتقدیم تداوم و تعمیق روابط نیروهای مسلح زمینه ساز امنیت پایدار است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ناجا جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش نیروهای مسلح بسیج حضرت امام خمینی ناجا سالگرد ارتحال امام جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ واحدی نیروی انتظامی یگان های ویژه نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است

سردار احمدرضا رادان اظهار داشت: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند. مردم من شهادت می‌دهم رئیس جمهور تنها در برابر این مراسمی که من اکنون صحبت می‌کنم قرار گرفته تا حمایت کند.

به گزارش مهر، فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است.

سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف که در خرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها برگزار شد بیان کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای مقابله با ناهنجاری‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله برخورد قاطع با اشرار به کار می‌بندد و یکی از تهمت‌هایی که به نیروی انتظامی می‌زنند آن است که پلیس فقط به امر حجاب و عفاف توجه دارد که اینگونه نیست.

فرمانده فراجا بیان کرد: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند.

او تاکید کرد: معمولا هیچ رئیس جمهوری از این کار‌ها انجام نمی‌دهد، چون اعتقاد دارد باید کاری کند که رای داشته باشد حتی اگر این رای ضربه به دین باشد، ولی این رئیس جمهور این حساب را نکرده و ایستاده تا حیا، دین، عفت در جامعه ساری و جاری باشد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا بی حجابی در جامعه گسترده شود افزود: ۳۲ دستگاه متولی موضوع حجاب و عفاف هستند که متاسفانه برخی از آنان به ماموریت‌های خود عمل نمی‌کنند و حتی در این زمینه مطالبه گر هم شده اند که مردم باید از این نهاد‌ها بخواهند به ماموریت‌های خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است و ما به صراحت اعلام می‌کنیم در این عرصه نگاه امنیتی نداریم.

وی ادامه داد: در تمامی موضوعات باید‌ها و نباید‌هایی وجود دارد و می‌بایست این پرسش را مطرح کرد که اگر عده‌ای در عرصه حجاب و عفاف باید‌ها و نباید‌ها را ندیده گرفتند تکلیف چیست.

سردار رادان بیان کرد: ما از دختران این کشور حفظ و صیانت می‌کنیم که قرار است در آینده مادران این سرزمین شوند و رزمنده پروران آینده این کشور برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی باشند.

وی گفت: این ماجرا برای امروز نیست بلکه از زمان صدر اسلام شروع شد و در در دوران سیدالشهدا علیه السلام به درازا کشیده است و دشمن تلاش کرد تا حجاب را از خاندان اهل بیت علیهم السلام که بعد از واقعه عاشورا به سمت شام در حرکت بودند بردارد و این ماجرا تا به امروز ادامه دارد و مردم باید تکلیف خود را بشناسند.

دیگر خبرها

  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم