Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:25:44 GMT

استان خوزستان سرشار از دردهای نهفته است

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۸۶۹۵

استان خوزستان سرشار از دردهای نهفته است

به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد موسوی ظهر امروز در حاشیه بازدید نمایندگان استان‌های تهران، اردکان از وضعیت مناطق محروم کلانشهر اهواز با حضور در منطقه محروم حصیرآباد، در جمع نمایندگان مجلس اظهار کرد: مشکلات مردم در مناطق محروم متعدد و متفاوت است به طوری که کولر دست دوم را با کمک خیران و جمع کردن قطره‌قطره کمک‌ها به قیمت ۳ میلیون تومان خریداری می‌کنیم چرا که کولر نو کمتر از ۸ میلیون تومان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خانواده‌های این منطقه محروم از کجا بیاورند که یک کولر دست دوم بخرند و این کار را برای ما سخت‌تر کرده است زیرا ما باید یکی یکی با سرکشی و بعد شناسایی هر خانواده‌ای را که در بدترین شرایط قرار دارد، در اولویت اهدای کولر قرار بدهیم.

مسئول گروه جهادی آتش به اختیار مسجد منطقه محروم حصیرآباد گفت: دردهای نهفته زیادی در استان خوزستان وجود دارد که آسفالت، تخلیه نخاله و فاضلاب از جمله دردهایی هستند که همچنان در انتظار رفع آنها هستیم.

کد خبر 4941059

منبع: مهر

کلیدواژه: گروههای جهادی کمک رسانی مناطق محروم خوزستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان بیرجند قزوین ایلام سالروز ارتحال امام خمینی عید سعید فطر ستاد مقابله با کرونا روز قدس آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز

ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از نجات جان ۱۰ بیمار نیازمند به پیوند اعضا، با ایثار خانواده‌های خوزستانی در هفته جاری خبر داد.

میثم معزی امروز (۶ اردیبهشت‌ماه) در این خصوص به رسانه‌ها اظهار کرد: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند در استان خوزستان شدیم که به جرأت یک جهش بی‌سابقه بوده است. از همه  عزیزان تشکر می‌کنیم زیرا قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه، منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این هفته ۱۰ عمل پیوند داشتیم که چهار مورد پیوند کبد و شش مورد پیوند کلیه بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از کلیه اعضای گروه پیوند اعم از گروه‌های جراحی پیوند، جراحی عروق، ارولوژی، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی که با اقدامات لازم و فوری، زمینه‌ساز این حرکت زیبا شدند تشکر ویژه و صمیمانه دارم.

جواد شریعتی مدیر مرکز پیوند اعضا بیمارستان گلستان هم در این خصوص گفت: واقعا نمی‌دانم با چه زبانی از خانواده‌های اهداکننده تشکر کنم. با این ایثار و جهاد و کار ارزشمند، ۱۰ انسان به زندگی دوباره بازگشتند و قطعا اجر و پاداش این خانواده‌های ایثارگر نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی افزود: امیدوارم فرهنگ اهدای عضو روز به روز توسعه بیشتری یابد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود! (+عکس)
  • دردهای سمت چپ سر نشانه چیست؟
  • نامه جالب یک پدر برای خانواده اش درباره استفاده از کولر!
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد