Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@01:01:11 GMT

بیانیه ای اف سی در خصوص لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۹۱۸۶

بیانیه ای اف سی در خصوص لیگ قهرمانان آسیا

 به گزارش همشهری آنلاین کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس خود با اعضایش در زمینه لیگ قهرمانان آسیا 2020 بیانیه داد. 

در بیانیه AFC آمده است: تمام فدراسیون های عضو AFC به کامل کردن مسابقات معتقد هستند و به توافق رسیدند که این بازی ها به سرانجام برسد. 

تمام نمایندگان کشورهای آسیا از استرالیا، چین، ژاپن، کره جنوبی، مالزی و تایلند (منطقه شرق) و ایران، عراق، قطر، عربستان، امارات و ازبکستان (منطقه غرب) با شکل و جدول زمانی برگزاری بازی ها موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها خواهان این شدند تا 99 بازی باقی مانده در این مسابقات در نزدیکترین زمان ممکن به پایان برسد.

با توجه به محدودیت های سفر در میان کشورهای قاره کهن به دلیل شیوع ویروس کرونا، کنفدراسیون آسیا چندین پیشنهاد را ارائه کرد تا پرونده مسابقات را پیش از آغاز جام باشگاه های جهان 2020 در ماه دسامبر به میزبانی قطر پایان دهد.

بعد از شنیدن حرف نمایندگان غرب و شرق در این جلسه، AFC نحوه و تاریخ برگزاری را در روزهای آینده اعلام می کند. تمام پیشنهادهای مطرح شده در این جلسه به کمیته اجرایی ابلاغ می شود تا در نهایت رای نهایی صادر شود.

255

کد خبر 517854 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان آسیا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و العین در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

روبن نوس در دقیقه چهار و از روی نقطه پنالتی و سالم الدوساری در دقیقه ۵۱ گل‌های الهلال را به‌ثمر رساندند؛ تک گل تیم العین را هم اریک در دقیقه ۱۲ رقم زد.

تیم الهلال علی‌رغم پیروزی دو بر یک در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت اما با شکست ۲-۴ و در مجموع ۴-۵ باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

خلاصه‌بازی الهلال و العین کد خبر 747371

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم