Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: امکان توزیع کارت اعتباری 50 تا 500 میلیون ریالی برای فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین الله سالاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری وزیر  آموزش و پرورش و در راستای انجام خدمتی نوین به همکاران عضو صندوق کارت اعتباری بر اساس اعتبار سنجی همکاران عضو با قابلیت شارژ 50 تا 500 میلیون ریال فراهم شده است که به‌زودی کار ثبت‌نام و توزیع آن انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در خصوص مزایای این کارت عنوان کرد: تا 80 درصد مبلغ موجودی کارت را می ‌توان در سیستم شاپرک و بانکی به‌صورت نقدی دریافت کرد و 20 درصد باید از مراکزی که اعلام خواهد شد کالا خریداری شود.

سالاری افزود: بازپرداخت این مبلغ سه ساله است، چنان‌چه همکاران نیاز به این پول نداشته باشند و از آن استفاده نکنند هیچ سودی به آن تعلق نخواهد گرفت و نیز همکارانی که مبلغی را استفاده می‌کنند می‌توانند اقساط خود را در بازه زمانی 36 ماه خودشان تعیین کنند ضمن اینکه اگر همکارانی نیز مبلغ برداشت شده را در بازه زمانی یک‌ماهه برگردانند هیچ سودی تعلق نمی‌گیرد.

وی اظهار کرد: سود خالص صندوق در سال 96 از 280 میلیارد تومان به یک هزار و 100 میلیارد تومان در سال 98 افزایش یافته و سود پیش‌بینی شده تا شهریور 99 نیز یک هزار و 600 میلیارد تومان برآورد می‌شود.

سالاری در پایان گفت: در آینده‌ای بسیار نزدیک قصد داریم سهام ترجیحی از پروژه‌های  پتروشیمی را به همکاران واگذار کنیم، البته در این راستا اولویت با همکارانی‌ست که حق عضویت خود را افزایش داده باشند که امیدوارم همکاران استان کرمان این فرصت را از دست ندهند.

منبع: دانا

کلیدواژه: صندوق ذخیره فرهنگیان عضو صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز رادیو در صداوسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی با تبریک سالروز تاسیس رادیو به خانواده بزرگ رادیو چی چست و مخاطبان گرانقدر و صمیمی آن و همچنین تلاشگران رسانه رادیو و شبکه استانی گفت: از تلاش تمامی همکاران هنرمند خود در معاونت صدا که برای ارتقای کیفی و محتوایی رادیو بویژه در دوره تحولی با شعار هویت محوری و عدالت گستری در جبهه فرهنگ سازی و پیشبرد اهداف رسانه ملی در تلاشند تشکر و قدردانی می‌کنم.

   ناصر حجازی فر در ادامه سخنان خود بعد ار شنیدن صحبت های حاضران در جلسه توضیحاتی در خصوص رفع دغدغه‌های همکاران ارائه نمود و خاطرنشان کرد: سعی ما در بحث ساماندهی نیروها رعایت عدالت و اولویت بندی در این زمینه است و به جد پیگیر این موضوع بوده و تلاش می‌کنیم. وی امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه را یکی از مهمترین رویکردهای رادیو برشمرد و افزود: همکاران رادیوانسانهای فداکار و باانگیزه ای هستند که با عمق وجود تلاش می‌کنند تا لحظات خوبی را برای مخاطبان رادیو رقم بزنند .

در ابتدای این جلسه معاون صدا گزارشی از اقدامات و عملکرد حوزه صدا ارائه نمود و سپس همکاران حاضر در جلسه به بیان نظرات و دیدگاهها ی خود پرداختند و در پایان با هدایایی از تلاش کارکنان ، هنرمندان و پیشکسوتان رادیو چی چست تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • بزرگداشت روز رادیو در صداوسیمای آذربایجان غربی
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد