Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@13:59:46 GMT

حمایت ترامپ از بازگشت روسیه به گروه هفت

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۰۲۵۶

حمایت ترامپ از بازگشت روسیه به گروه هفت

به گزارش رویترز، دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا در گفت‌وگویی با شبکه رادیویی فاکس‌نیوز با حمایت از بازگشت روسیه به گروه هفت، اظهار کرد: بسیاری از چیزهایی که ما راجع به آن صحبت می‌کنیم، درباره پوتین است. او را در اطاق جلسات داشته باشید و کارها را انجام دهید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، این در حالی است که برخی دیگر از اعضای گروه هفت از جمله کانادا اعلام کرده‌اند که مخالف بازگشت روسیه به این گروه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان نیز اعلام کرده که اکنون زمان تغییر چارچوب نشست‌ها نیست.

پیش‌تر سخنگوی اتحادیه اروپا از مخالفت این سازمان با بازگشت مجدد روسیه به جمع کشورهای عضو گروه جی هفت خبر داد.

ترامپ روز شنبه گفته بود که نشست گروه هفت را که قرار بود در کمپ دیوید برگزار شود، تا سپتامبر ۲۰۲۰ به تعویق می‌اندازد و به دنبال دعوت از استرالیا، روسیه، کره جنوبی و هند برای شرکت در این نشست است.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: روسیه آمریکا دونالد ترامپ جی 7 گروه هفت گروه هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم

سفیر روسیه در کابل با اشاره به موضع مثبت مسکو در برابر کابل گفت روسیه در نشست‌های بین‌المللی درباره افغانستان نظرات طالبان را در نظر می‌گیرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «دیمیتری ژیرنوف» سفیر روسیه در کابل در دیدار با «محمد عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست‌وزیر حکومت طالبان گفت روسیه در زمینه‌های مختلف آماده همکاری با افغانستان است و می‌خواهد مناسبات میان دو طرف بیش از پیش گسترش یابد.

‏سفیر روسیه همچنین تأکید کرد همکاری و تعامل دوجانبه مسکو و کابل می‌تواند به ثبات منطقه و توسعه اقتصادی افغانستان کمک کند.

ژیرنوف با اشاره به موضع حمایتی روسیه از کابل در نشست‌های بین‌المللی درباره افغانستان گفت مسکو در جلسات مهم به نظارت حکومت طالبان ارزش می‌دهد.

سفیر روسیه همچنین ضمن دعوت از عبدالکبیر برای اشتراک در نشست بین‌المللی در کازان تاتارستان، در رابطه به این نشست اطلاعات ارائه کرد.

روسیه:حذف طالبان از فهرست سازمان‌های ممنوعه را بررسی می‌کنیمطرح روسیه برای گسترش روابط با طالبان و کاهش نفوذ آمریکاحمایت روسیه از تصمیم عدم شرکت حکومت طالبان در نشست دوحه

معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان نیز در این دیدار تأکید کرد مناسبات  کابل با مسکو به نفع دو کشور است و می‌تواند سبب ثبات و پیشرفت در منطقه گردد.

وی با قدردانی از دعوت روسیه برای حضور در نشست کازان، مناسبات میان دو کشور را مهم و دوستانه خواند و از سرمایه‌گذاران روسیه خواست تا در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • چین: از نشستهای صلح اوکراین با مشارکت همه طرف‌ها حمایت می‌کنیم
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • هشدار به اتحادیه اروپا درباره مصادره دارایی‌های روسیه
  • روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...