Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@04:00:08 GMT

ناگفته‌های محمدرضا حیاتی از ۱۴خرداد ۶۸

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۰۳۴۹

ناگفته‌های محمدرضا حیاتی از ۱۴خرداد ۶۸

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، حیاتی در این گفت‌وگو برای نخستین بار از نقش عبدالناصر همتی، رئیس فعلی بانک مرکزی در بخش خبر صداوسیما می‌گوید.

متن کامل این بخش از گفته‌های محمدرضا حیاتی که در گفت‌وگویی ویدئویی انجام شد را در ادامه بخوانید:

«ساعت پنج صبح ماشین آمد و به محض اینکه سوار شدم احساس کردم حال و هوای راننده غیرعادی است و پیراهن مشکی پوشیده بود، من از رحلت امام خبر نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی به محل کار رسیدم، دیدم حال و هوای جام جم مثل هر روز نیست. وقتی وارد تحریریه شدم دیدم که بسیاری از همکاران ما خیلی قبل‌تر از من حضور دارند و ظاهراً از خبر زودتر مطلع شده بودند.

در ابتدا قرار بود خبر رحلت امام را مرحوم افشار بخوانند اما در آخرین لحظات آقای افشار گفتند که نمی‌توانند از لحاظ روحی این خبر را بخوانند.

پنج دقیقه مانده به خبر ساعت هفت صبح بود که مدیر خبر از من خواست خبر را بخوانم. خاطره‌ جالبی که تعریف کنم در همین زمینه این است که مدیر خبر در آن زمان همین آقای دکتر همتی، رئیس کل بانک مرکزی بودند.

یادم هست آقای همتی من را صدا کرد و گفت «حیاتی! خبر را بگیر و برو استودیو خبر»، گفتم «آقای همتی! من اصلاً خبر را ندیدم، حداقل قبلش یک اطلاع می‌دادید، مروری کنم»، گفت: «وقت نیست، برو به استودیو خبر و حتی اگر در بین خواندن خبر گریه کردی، با گریه بخوان خبر را»، این را که گفت من هم به استودیو خبر رفتم و بقیه‌ ماجرا را هم که همه با خبر هستند»

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صدا و سیما محمدرضا حیاتی رحلت امام خمینی ره گوینده خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود

سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس با برپایی یادواره شهدای گردان حضرت زینب (س) فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در کانون شهید عسکری شهرستان کازرون بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌سود.

او ادامه داد: سخنران این یادواره فرمانده لشکر ۱۹ فجر سرهنک پاسدار ظهراب قنبری است و فرماندهان گردان در دوران دفاع مقدس نیز به روایتگری خواهند پرداخت. 

سرهنگ حیاتی افزود: گردان پیروز حضرت زینب (س) لشکر ۱۹ فجر در عملیات مختلف در ۸ سال دفاع مقدس ایفای ماموریت کرده که در این راه نزدیک به ۱۰۰ شهید تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلام کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • نقش حیاتی ستاره جوان تیم ملی در لحظات تعیین‌کننده
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ناگفته‌هایی از غرق شدن کشتی تایتانیک
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • ناگفته‌های دردناک زنان سیستان و بلوچستان از وضع آب شرب: خیلی بو میده! | فیلم
  • ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا