Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی چهارشنبه شب در آیین سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اصفهان افزود: بعد از پیامبر (ص) و دوره کوتاه حکومت علوی، تنها نظام ولایی که به رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت انقلاب اسلامی ایران بود و بعد از ایشان این راه ادامه یافت.
وی اضافه کرد: برغم دشمنی‌ها، فتنه‌ها، انواع نفوذ و سنگ‌اندازی‌ها در مسیر انقلاب، امروز این دشمن احساس می‌کند رو به زوال است زیرا بعد از امام(ره) کسی مثل ایشان رهبری را به دست گرفت که روشی غیر از روش ایشان را در دستور کار خود قرار نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از همان ابتدا راه خود را راه حضرت امام خمینی (ره) عنوان کردند و در کنار ایشان امتی وفادار قرار داشت که هزینه داد ولی دست از علی برنداشت.
وی اضافه کرد: امروز همان‌طور که باید قدردان نعمت ولایت بود، باید قدردان نعمت امتی وفادار بود که با تاسی به قرآن استقامت فکری و عملی دارند و هزینه‌های با علی بودن را پرداختند ولی دست از انقلاب و اسلام برنداشتند.
حجت الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه تا ارتباط و فرمانبری امت با ولایت هست، این انقلاب پا برجا خواهد ماند، افزود: تمام تلاش دشمن از بین بردن ماندگاری انقلاب اسلامی است‌.
وی ادامه داد: ماهیت انقلاب اسلامی اسلام ناب محمدی است که در برابر اسلام امریکایی قرار دارد و شاخصه بزرگ آن، این است که برای آمریکا دردسر دارد و لذا ما از مردم و مسوولان می‌خواهیم که این مسیر استکبار ستیزی را ادامه دهند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امام خمینی (ره) تحول بزرگی در دینداری ایجاد کرد و به ما  آموخت شاخص دینداری فدا کردن خود برای مردم در راه خداست و باید یاری‌گر مظلوم و دشمن ظالم بود.
وی با اشاره به اعتراضات مردم آمریکا اظهارداشت: امام خمینی (ره) به ما نترسیدن از قدرت پوشالی آمریکا و استکبار را  آموخت تا جایی که امروز دشمن تصریح می کند که امام (ره) ما را تحقیر کرد.
حجت الاسلام حاجی‌صادقی افزود: امام خمینی (ره) به ما آموخت با دشمن باید موضع دشمنی داشت و بحمدلله این در جامعه ما نهادینه شد زیرا استکبار آن‌قدر بد عمل کرده است که دیگر کسی جرات دعوت به دوستی به آن را ندارد.
وی با مقایسه عملکرد نظام اسلامی و دولت‌های استکباری در مقابله با بیماری کرونا، گفت: بخشی از توحش غرب در مساله کرونا  مشخص شد و گوشه دیگر آن در حوادث و برخورد وحشییانه با اعتراضات اخیر در امریکا و سایر کشورهای غربی مشهود است.
نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: کرونا در غرب، جنگ داخلی، دزدی، غارت و مشکلات بسیار به همراه داشت ولی در ایران و کشورهای اسلامی موجب شد که مردم مساجد را به پایگاه خدمت مومنانه تبدیل کنند که نمود واقعی روحیه جهادی و انقلابی است.
وی داشتن روحیه جهادی و انقلابی را از مهمترین ویژگی‌های مکتب امام خمینی (ره) برشمرد و افزود: امام (ره) روحیه جهادی، انقلابی و عاشورایی را به ما آموخت که در راه اسلام مثل ۷۲ تن از یاران امام حسین ثابت قدم بمانیم و حادثه کرونا باردیگر موجب شد این روحیه تبلور پیدا کند.
حجت الاسلام حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) به ما آموخت حاکمیت از آن خداست و حاکمیتی مشروعیت دارد که در راستای تابعیت از ولایت الهی قرار گیرد و لذا  همه نهادها باید سرباز ولایت باشند نه سربار ولایت.
وی مردم سالاری واقعی را از دیگر شاخصه‌های مکتب امام (ره) برشمرد و تاکید کرد: همه مسوولان باید از عمق جان باور داشته باشند که سالار مردم هستند و مسوولان خدمتگزاران مردم، صادقانه با مردم سخن بگویند و صادقانه در خدمت مردم باشند نه اینکه بر مردم حاکم باشند.
نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد:  امام آمد و نه تنها به فکر آبادی آخرت بود بلکه جامعه را در همه میدان‌ها نوآوری، جهادی،  عزت باشید.
وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) به انقلاب اسلامی نگاه جهانی داشت زیرا هدف ما آن است که مظلومان و تشنگان جهان را به سمت حکومت جهانی امام زمان (عج) رهنمون سازیم‌.
حجت الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه ویژگی‌های مکتب امام (ره) ریشه در قرآن و عترت دارد، گفت: چنین مراسمی تنها تکریم یاد و خاطره این بزرگمرد نیست بلکه جهت دهنده آینده ماست و به ما می آموزد تا مکتب امام (ره) هست امام زنده است.

به گفته وی اسلام زنده کننده حیات انسانی است و امام خمینی (ره) معمار انقلابی بود که اسلام ناب را زنده کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) انقلابی را بنیانگذاری کرد که روحیه سلحشوری و انقلابی را جایگزین روحیه رفاه طلبی و پوچگرایی و لیبرالیستی کرد.
وی اضافه کرد:  بزرگترین تحولی که امام خمینی (ره) ایجاد کرد، تحول در نیروی انسانی و ارزشهای حاکم بر جامعه است زیرا امروز خرازی‌ها و سلیمانی‌ها الگوی جامعه هستند.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به ما آموخت به جای اینکه به دنبال علایم ظهور باشیم، باید دنبال شرایط ظهور بود و امروز انقلاب امام (ره) با دو رکن تبری از دشمنان اسلام و ولایتمداری و گرایش به جبهه حق زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) را در دستور کار خود قرار داده است.
مراسم شب و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم اصفهان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
مداحی و اجرای سرودهای انقلابی از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

برچسب‌ها عبدالله حاجی صادقی اصفهان امام خمینی(ره) نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پروندهٔ خبری سی و یکمین سالگرد هجرت آفتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان امام خمینی ره نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان امام خمینی ره نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران حجت الاسلام حاجی صادقی انقلاب اسلامی ما آموخت امام خمینی مکتب امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در سفر به شادگان ضمن دیدار با مردم و عشایر این شهرستان با مشکلات و مطالبات شهروندان آشنا شد.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه شادگان در این مراسم گفت:  در این سفر  حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان به همراه سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)   خوزستان و مجموعه شجره تربیتی استان در شهرستان شازگان حضور پیدا کردند و علاوه بر بررسی مسائل مربوط به شجره طیبه صالحین  و حلقه‌های  تربیتی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این دیدار دغدغه‌های مردم با  حضور  مسئولین شهرستان  مطرح شد و انشالله سفر نماینده ولی فقیه در استان سفر پر خیر و برکتی برای شهرستان باشد.

 در این دیدار  مشکلات حوزه‌های مختلف  عمرانی و.. مطرح شد و بر حسب مورد جهت رسیدگی دستورات لازم  به مدیران مربوطه صادر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت