Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی احمدی؛ دبیر گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا

"پرویز پرستویی" هفته گذشته درنشست سریال هم گناه اعلام کرد از تلویزیون دلخور است و از سال ۱۳۸۸با تلویزیون همکاری نداشته است گفتگویی که دوباره "حاج کاظم" آژانس شیشه ای را به حاشیه برد.

فرهنگ وهنر این هفته "حسن توفیق" چهره سر شناس عرصه کاریکاتور و طنز را ازدست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن توفیق صاحب مجله "توفیق "از تکرار نشدنی ترین ها در عرصه طنز بود. 

"کیومرث پور احمد" که این روزها فیلم "تیغ و مه" را در اکران آنلاین دارد با انتشار ویدیویی در خواست کرد فیلمش را از سامانه های معتبر و با پرداخت 15 هزار تومان تماشا کنند . او از سرقت آثار فرهنگی بخصوص فیلم هایی که به دلیل شیوع کرونا اکران آنلاین می شوند به نوعی گلایه کرد .

"نوید محمد زاده" هفته گذشته با انتشار عکسی از "شهید همت "در صفحه شخصی اش از آرزوی بازی در نقش "شهید همت" خبر داد. اتفاقی که او را به یکی از چهره های خبرساز هفته گذشته تبدیل کرد .

"امیر آقایی" سکوتش را شکست و در مصاحبه ای با مجله فیلم اعلام کرد به رغم تست گریم و بازی در چند سکانس از سریال ترکی" حریم سلطان" اجازه ندادند در این مجموعه بازی کند  و طی تماسی اعلام کردند صلاح نیست و برگرد.

به رغم اینکه  "سام درخشانی" با انتشار پستی از اظهاراتش درباره ویدیوی منتشر شده از "سحر قریشی" (ماجرای پاکبان)عذر خواهی کرده بود با این حال مجددا در برنامه اینترنتی "امشو"ی مجید صالحی شرکت کرد و مجددا با گوشه و کنایه‌هایی این بازیگر را به کتاب خواندن و مطالعه بیشتر دعوت کرد .

در روزهایی که به دلایل مشخص تولیدات سینما و تلویزیون کاهش پیدا کرده است بسیاری از بازیگران به چهره های فعال تبلیغاتی تبدیل شده اند بعد از "آتیلا پسیانی" ،"امین حیایی" ،"رویا تیموریان" ،"رامبد جوان" و...این روزها در اتوبان ها و بزرگراه های شهر تهران شاهد بیلبورد هایی از"پوریا پور سرخ "هستیم که تبلیغ آدامس می کند.

"بهنوش بختیاری" اگر در سینما و تلویزیون هیچ فعالیتی نداشته باشد در شبکه های اجتماعی با فعالیت های مختلف تبلیغاتی حضوری پر رنگ دارد او این هفته با داستان بادیگاردش خبر ساز شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرویز پرستویی سحر قریشی سام درخشانی شهید همت مجتبی احمدی نوید محمد زاده کیومرث پور احمد حسن توفیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته چی ببینیم؟

همشهری: با هم برخی از این برنامه‌ها را در آخر این هفته پخش می‌شوند، مرور می‌کنیم:

سریال هفت سر اژدها

ژانر: سیاسی

تهیه‌کننده و کارگردان: ابوالقاسم طالبی

بازیگران: حمید صفت، حمید گودرزی، زنده‌یاد سیامک اطلسی، مجید واشقانی، زنده یاد شهرام عبدلی، قطب‌الدین صادقی و ...

بستر پخش: شبکه ۳ سیما

معرفی:‌ داستان پسری آقازاده به نام سلطان خواه است که نفوذ بالایی در اقتصاد دارد و مخاطب شاهد رانت و فساد این آقازاده و روند دستگیری آن است.

سریال نون. خ

ژانر: طنز اجتماعی

کارگردان: سعید آقاخانی

تهیه‌کننده: مهدی فرجی

بازیگران: حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش و ...

بستر پخش: شبکه یک سیما

معرفی: نورالدین خانزاده و خانواده‌اش با دردسر های جدیدی روبرو می‌شوند. او همزمان با حل مشکلات روستای محل زندگی خود، درگیر مسائلی خانوادگی نیز می‌شود و برای حل آنها تلاش می‌کند؛ اما این چالش ها با اتفاقات طنز زیادی همراه خواهد بود.

سریال شب‌های مافیا (فصل دوم)

ژانر: مسابقه/ معمایی

تهیه‌کننده و کارگردان: محمدرضا رضاییان

مجری: محمد بحرانی

بازیگران: علیرضا بیرانوند، فاطمه مسعودی فر، آصف آریا، ‌مونا کرمی، جواد خیابانی، شیدا خلیق و ...

بستر پخش: فیلیمو

معرفی: نوعی سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند.

مسابقه صداتو

ژانر: موزیکال/ معمایی

تهیه‌کننده و کارگردان: حامد جوادزاده

مجری: محسن کیایی

هنرمندان حاضر در استودیو: مسابقه شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله

بستر پخش: فیلیمو

معرفی: برنامه پنج مرحله و یک شرکت کننده دارد. شش فرد به عنوان خواننده با پوشش‌های مختلف وارد صحنه می‌شوند و یک قطعه موسیقی اجرا می‌کنند. شرکت کننده باید طی مراحل مختلف و با کمک هنرمندان حاضر در استودیو حدس بزند که چه کسی خواننده نیست، در نهایت اگر درست حدس بزند برنده ۳۰۰ میلیون تومان می‌شود.

کد خبر 846878 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها خبر مهم نقد فیلم و سریال فیلم و سریال ایرانی نمايش خانگي فیلم و سریال خارجی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت