Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از تشکیل کمیسیون های پارلمان در هفته آینده خبرداد. ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در جلسات اخیر این هیئت درباره اولویت بندی حوزه‌های کاری مجلس یازدهم بحث و تبادل نظر شده است، گفت: قرار بر این شده پس از تشکیل کمیسیون‌های مجلس درباره این اولویت‌بندی‌ها به جمع بندی نهایی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد نمایندگان باید در اتاق شیشه‌ای در معرض دید مردم باشد/رئیس محوری در مجلس باید برداشته شودجزئیات طرح 2 فوریتی مجلس برای جاماندگان سهام عدالت/تعیین تکلیف جاماندگان تا یک ماه آینده

وی با بیان اینکه پس از تشکیل کمیسیون‌های تخصصی مجلس با روسای آنها جلساتی را خواهیم داشت، ادامه داد: البته اولویت‌های از سوی هیئت رئیسه مجلس تعیین شده است که باید در کمیسیون‌های تخصصی این موارد بحث و تبادل نظر شود.

نماینده تبریز در مجلس با تاکید براینکه مهم‌ترین اولویت‌های مجلس یازدهم بحث‌های اقتصادی است، اضافه کرد: کمک به اقشار کم درآمد، اشتغال‌زایی و معیشت مردم از جمله مواردی است که در مجلس یازدهم به دنبال آنها خواهیم بود و قطعا طرح و برنامه‌ای نیز برای آن خواهیم داشت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اعلام اینکه هفته آینده عملاً کمیسیون‌های تخصصی پارلمان تشکیل خواهد شد، عنوان کرد: فرم‌های عضویت در کمیسیون‌ها بین نمایندگان توزیع شده است و تقریبا تمام نمایندگان کمیسیون‌های پیشنهادی خود را اعلام کرده اند و پس از تشکیل کمیسیون‌ها هیئت‌رئیسه قوه مقننه اولویت‌های که در این کمیسیون‌ها باید بررسی شود را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس نمایندگان مجلس مجلس تشکیل کمیسیون ها تشکیل کمیسیون کمیسیون های تخصصی هیئت رئیسه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست‌های تخصصی با بیش از ۲۰ کشور جهان از دستاورد‌های ایران در سازمان ملل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر اخیر خود به نیویورک برای شرکت در نشست‌های سازمان ملل و کمیسیون مقام زن این سازمان، نشست‌هایی داشت که در نتیجه آن تبادل تجربیات بین ایران و کشور‌ها در حوزه زنان انجام و از برنامه‌های ایران درباره مسائل زنان و خانواده استقبال شد.

خزعلی افزود: نشست‌ها و کارگرو‌هایی که در خود سازمان ملل در سه سطح عمومی، وزرایی و تعاملی به ابتکار ایران برگزار شد که با استقبال دیگر کشور‌ها در رابطه با توانمند سازی زنان و توان افزایی خانواده و توسعه جامعه مواجه شد.

وی همچنین گفت: در نشست وزرایی به دستاورد‌های ایران در زمینه زنان پرداخته شد و در نشست تعاملی، مسائل حمایتی، نظیر بیمه‌های اجتماعی و بیمه‌های سلامت مورد بررسی قرار گرفت و به سوالات کشور‌های مختلف از قبیل بلاروس، اردن و مالزی در خصوص مسائل زنان ایران پاسخ داده شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: نشست‌های دو جانبه ایران با بیش از ۲۰ کشور برگزار شد و توانستیم تبادل تجربیات داشته باشیم.

خزعلی این را هم گفت که: یکی از مسائل مهمی که ما در پی آن بودیم، دعوت به تعهد به خانواده و جنبش خانواده بود که آقای رئیس جمهور در سازمان ملل مطرح کرده بودند و با استقبال خوب کشور‌ها روبرو شد. بخصوص برخی از کشور‌ها داوطلب بودند که در این زمینه به ایران بیایند و همکاری و نشست‌های جدی داشته باشیم تا بتوانیم در سازمان ملل این را بعنوان یک حرکت بزرگ و یک جنبش پیگیری و عملیاتی کنیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درباره نتیجه پویش جهانی در خواست لغو عضویت رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن سازمان ملل هم گفت: کمیسیون در موقعیتی برگزار شد که متاسفانه تعدادی از مردم غزه در حال جان باختن از فقر و گرسنگی هستند، اما عنوان کمیسیون و محور اصلی آن جلوگیری از فقر زنان و زنانه شدن فقر بود و متاسفانه ما در جامعه جهانی شاهد این تناقض هستیم؛ لذا تنها کاری که از دست ما بر می‌آمد این بود که با صدای بلند درخواست لغو عضویت رژیم اشغال گر و سفاک صهیونیستی را از کمیسیون مقام زن سازمان کملل مطرح کنیم.

خزعلی افزود: خیلی از کشور‌ها با ما همراه بودند، اما متاسفانه در عمل سازمان ملل با توجه به زور گویی‌ها و حق وتو‌ها، این قدرت را ندارد و امیدوار هستیم چاره‌ای برای سازمان ملل و سبک اداری آن اندیشیده بشود و تحولی در سازمان ملل بوجود بیاید تا صدای مظلومان که به گوش همه مردم رسیده، به گوش سازمان ملل هم برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۱۳ کاندیدا برای ریاست فدراسیون دوومیدانی
  • منتخبان مردم اصفهان در مجلس برای احیای بهشت‌آباد و گلاب ۲ تلاش کنند
  • منتخبان مردم اصفهان در مجلس برای احیای بهشت‌آباد و گلاب۲ تلاش کنند
  • نشست‌های تخصصی با بیش از ۲۰ کشور جهان از دستاورد‌های ایران در سازمان ملل
  • بررسی اولویت های حوزه سلامت کشور
  • تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری درشورای اسلامی شهرکرد
  • تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و تصویب اقتصاد شهری
  • انتخاب ۳ عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال/ مرادی نایب رئیس شد
  • سنای آمریکا عجله‌ای برای بررسی ممنوعیت «تیک تاک» ندارد
  • پرداختن به حواشی نباید جای طرح‌های گره‌گشا را بگیرد/ نمایندگان مجلس به وظایف خود عمل کنند