Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@02:21:46 GMT

سیره امام راحل همواره زنده و پایدار است

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۲۶۱۶

سیره امام راحل همواره زنده و پایدار است

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بدانند اگرچه امام(ره) را از دست دادیم اما سیره و اندیشه او همواره زنده و پایدار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سبزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوه، با اشاره به اهمیت تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده و در شرایطی که تمام دنیا به بلوک شرق و غرب تبدیل شده بود، پا به میدان گذاشت و دین را احیاء کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: حضرت امام (ره) نه تنها بر گردن مسلمانان حق دارد، بلکه سایر ادیان هم مدیون امام خمینی (ره)هستند؛ در آن زمان که شرق اعتقادی به خدا نداشته و غرب نیز دین را فردی و جدا از سیاست می‌دانست و دین را افیون توده‌ها معرفی می‌کردند، امام(ره) پرچم دین را بالا برده و حکومت دینی را تشکیل دادند.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از همان ابتدا دشمنی‌ با حکومت اسلامی آغاز شده چراکه کسی باور نمی‌کرد این حکومت دوام آورد علی الخصوص سعی می‌کردند بگویند با رفتن امام(ره)، حکومت اسلامی هم می‌رود اما با رهبری مقتدرانه جانشین امام(ره)، حکومت اسلامی روز به روز پیشرفت کرده و در دنیا مقتدرانه حرف خود را به کرسی می‌نشاند.
وی خاطرنشان کرد: عده‌ای این گونه القاء می‌کنند که امام(ره) با رحلتش اندیشه‌اش هم از بین رفته  اما تمام دنیا باید بدانند اندیشه‌های امام خمینی(ره) زنده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نسل جوان باید سیره عملی، سیاسی، اخلاقی و عرفانی را مورد مطالعه قرار دهد، افزود: اصول محوری سیره عملی امام(ره) از جمله خدامحوری، دین‌مداری، تعقل، تدبرگرایی، قانون‌مداری و زمان‌شناسی بوده که نیازمند بازخوانی است.
سبزی ادامه داد: مردم بدانند اگرچه امام(ره) را از دست دادیم اما سیره و اندیشه او همواره زنده و پایدار است.
وی با بیان اینکه امام(ره) به هدف خود، راه خود، مردم و خداوند ایمان داشت، خاطرنشان کرد: اندیشه‌های امام(ره) باید در جامعه پیاده شود در حالی که راه ایشان خدمت به مردم و مستضعفان بوده و مسئولیت را بار امانت می‌دانستند.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه امروز برخی مسوولان از  دیدگاه امام فاصله گرفته و باعث نارضایتی مردم شده‌اند که باید به مسیر انقلاب بازگردند.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی امام خمینی دین امام نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل

امتداد - مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون همگام با جامعه کار و تولید کشور، با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق نمودند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل، رهبری و شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین وزیر، روسای دستگاههای تابعه و مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون در مرقد مطهر امام‌خمینی(ره) برگزار شد.

آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور در اولین روز از هفته کارگر سال ۱۴۰۳ با شعار «کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا» با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جامعه کارگری، کارفرمایی، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و کارکنان این وزارتخانه در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد. محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره، نعمت اله رضایی و حمید رضا البرزی اعضای هیات مدیره، معاونین مدیر عامل و مدیران و کارکنان بانک در این برنامه حضور یافتند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز تجدید میثاق کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)