Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@13:42:54 GMT

آب معدنی امسال گران نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۲۹۳۸

آب معدنی امسال گران نمی‌شود

به گزارش «تابناک»، پیمان فروهر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از سال گذشته مشکلاتی که با آغاز فصل گرما در زمینه تامین مواد اولیه بطری آب معدنی ایجاد می‌شد حل شده، گفت که ماده اولیه تولید بطری آب معدنی امسال افزایش قیمت نداشته است.

وی همچنین اظهار کرد که قیمت آب معدنی امسال افزایش نمی‌یابد چراکه هم وضعیت معیشت مردم اجازه افزایش قیمت نمی‌دهد و هم هرچقدر این محصول گران‌تر شود، تقاضای آن کاهش می‌یابد و زمان‌هایی که قیمت این محصول افزایش می‌یافت هم اصولاً چاره دیگری وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به گفته دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران، در سال جاری هم کرایه حمل رایگان بخشی از مواد اولیه افزایش داشت اما تصمیم هیئت مدیره تا کنون این بود که قیمت آب بسته‌بندی افزایش پیدا نکند.

به گزارش ایسنا، هر سال با آغاز فصل گرما و افزایش مصرف pet به عنوان ماده اولیه تولید انواع بطری‌های پلاستیکی برای تولید انواع نوشیدنی‌ها بازار این ماده اولیه با چالش‌هایی مواجه می‌شد، ولی از خرداد ماه سال گذشته معاون وقت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از تشکیل کمیته ویژه برای تعیین سهمیه واحدهای مصرف‌کننده Pet خبر داده و گفته بود که با برقراری ارتباط الکترونیکی بین سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت، پتروشیمی، بورس کالا و حمل و نقل و انبارها، مشکلات مربوط به تامین مواد اولیه بطری‌های پلاستیکی در سال جاری برطرف خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس عسگری امام خمینی قیام 15 خرداد طرح شفافیت آراء بیماری کاوازاکی اب معدنی آب آشامیدنی قیمت آب معدنی سیروس عسگری امام خمینی قیام 15 خرداد طرح شفافیت آراء بیماری کاوازاکی آب معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقره جزو فلزات گرانبها و صنعتی در جهان محسوب می‌شود کاربرد صنعتی این فلز از تمام فلزات دیگر بیشتر است دلیل اصلی صنعتی شدن نقره ویژگی رسانایی بالای آن است. گفتنی است بیشترین تقاضا و خرید برای نقره از طرف صنایع مهم مانند صنایع مرتبط با پنل‌های خورشیدی، پزشکی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و… انجام می‌گیرد.

تفاوت قیمت نقره ۹۹۹ با ۹۲۵

به طور کلی آلیاژ نقره ۹۲۵ به این معنا است که ۹۲٫۵ درصد آن فلز خالص و ۷٫۵ درصد مابقی آن فلزات دیگر می‌باشد، این ناخالصی برای استحکام و جلوگیری از باقی ماندن لکه بر روی نقره جات بکار می‌رود. ۷٫۵ درصد ناخالص را فلزاتی مانند مس، ژرمانیوم، روی، پلاتین، سیلیکون و بور تشکیل می‌دهند.

قیمت اونس نقره

قیمت لحظه‌ای: ۲۷.۳۴۶۵ دلار

بیشترین: ۲۷.۴۸۵۵ دلار

کمترین: ۲۷.۱۶۰۵ دلار

تغییر روزانه: ۰.۰۹۴ دلار

تغییر هفتگی: ۳.۲۸ درصد کاهش

تغییر ماهانه: ۱۰.۸۶ درصد کاهش

تغییر سه ماهه: ۱۹.۵۱ درصد کاهش

تغییر شش ماهه: ۱۹.۶۸ درصد کاهش

تغییر یکساله: ۱۰.۲۶ درصد کاهش

قیمت اونس پلاتین

قیمت لحظه‌ای: ۹۲۴.۵۵ دلار

بیشترین: ۹۲۵.۸۵ دلار

کمترین: ۹۱۹.۱ دلار

تغییر روزانه: ۱۱ دلار

تغییر هفتگی: ۳.۰۳ درصد کاهش

تغییر ماهانه: ۰.۹۲ درصد کاهش

تغییر سه ماهه: ۲.۹۹ درصد کاهش

تغییر شش ماهه: ۱.۲۶ درصد کاهش

تغییر یکساله: ۱۶. درصد کاهش

قیمت اونس پالادیوم

قیمت لحظه‌ای: ۱,۰۳۶.۷۸ دلار

بیشترین: ۱,۰۳۷.۰۳ دلار

کمترین: ۱,۰۲۳.۷۷ دلار

تغییر روزانه: ۱۰.۲۵ دلار

تغییر هفتگی: ۰.۰۲ درصد افزایش

تغییر ماهانه: ۲.۳۴ درصد افزایش

تغییر سه ماهه: ۹.۶۷ درصد افزایش

تغییر شش ماهه: ۸.۴۱ درصد افزایش

تغییر یکساله: ۲۹.۹۸ درصد افزایش

منبع: سیلوا

tags # قیمت طلا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند