Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاشوا کیمیش به طرفداری از جیدون سانچو و حمایت از سیاه پوستان پرداخته است.

طرفداری - این روزها بحث نژادپرستی و تبعیض میان سفید پوست ها و سیاه پوستان، به یکی از موضوعات جدی دنیا تبدیل شده است. برخی بازیکنان فوتبال مانند جیدون سانچو، حمایت خود را از جورج فلوید، شهروند آمریکایی که توسط پلیس این کشور کشته شد، نشان دادند و اکنون یاشوا کیمیش نیز بر این باور است که فوتبالیست ها باید از قدرت خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبالیست ها قدرت فراوانی دارند تا حرف شان را به گوش بقیه برسانند

به گزارش گاردین، کیمیش در این باره بیان داشت:

به عنوان یک فوتبالیست، شما در این دنیا قدرت فراوانی دارید و به نظرم باید این مسئولیت را احساس کنیم و مانند سانچو کاری کنیم. فوتبال مانند یک مدل و الگو می ماند. در زندگی عادی و مخصوصا فوتبال، اصلا چیزی مانند نژادپرستی جایز نیست. مهم نیست که شما سفید پوست هستید یا سیاه پوست. ما فوتبالیست ها مانند سانچو قدرت فراوانی داریم که حرف مان را به گوش بقیه برسانیم.

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قدرت فراوانی فوتبالیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه جدا کردن حرفه ای پوست هندوانه (فیلم)



منبع:پیج elninja17_

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هندوانه شب یلدا را به این روش جذاب برش و تزئین کنید (فیلم) بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده (فیلم) چگونه تایوانی ها با هندوانه، انبه و... بستنی تهیه می کنند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • فوتبالیست جوان دیلمی تجلیل شد
  • وقتی اریک تن هاخ متوجه می شود جیدون سانچو به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است! (فان) / فیلم
  • سانچو در ومبلی؛ تن هاخ شاید به آنجا نرسد!
  • سانچو و ماتسن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد و چلسی دور از اروپا
  • «حسین» و «فاطمه» بیشترین نام پسران و دختران در بوشهر است
  • نحوه جدا کردن حرفه ای پوست هندوانه (فیلم)
  • تنها راه بازگشت این ستاره اخراخ تن‌هاخ است
  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • با پوست گردو، اسپیکر بلوتوث آر جی بی بسازید(فیلم)