Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@14:21:36 GMT

گرد و خاک در ۵ روز آینده غوغا می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۴۱۱۴

صراط: امروز ۱۵ خرداد در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود. در بعدازظهر امروز نیز در ارتفاعات زاگرس مرکزی ابرناکی و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست. عصر فردا ۱۶ خرداد نیز در شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات اردبیل، ارتفاعات شرقی استان‌های چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات جنوبی اصفهان، غرب هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط گلستان رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خبر آنلاین، روز شنبه ۱۷ خرداد در آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، اردبیل، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات سمنان و ارتفاعات شرقی تهران رگبار باران گاهی با رعد و برق دور از انتظار نیست. این وضعیت روز یکشنبه ۱۸ خرداد در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات شمالی سمنان و ارتفاعات شرق تهران پیش‌بینی می‌شود.

بنا به این اعلام روز دوشنبه ۱۹ خرداد نیز در شمال خراسان رضوی، شرق خراسان شمالی و شرق هرمزگان رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور سرعت وزش باد قابل ملاحظه است و در برخی نقاط به ویژه در مناطقی از شرق و جنوب شرق، مرکز، جنوب و جنوب غرب می‌تواند موجب خیزش گرد و خاک شود. از روز شنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی کاهش دما در نوار شمالی کشور رخ می‌دهد و تا اواسط هفته آینده این هوای خنک در نوار شمالی کشور ماندگار است همچنین از بعدازظهر امروز ۱۵ خرداد تا روز سه‌شنبه ۲۰ خرداد خلیج فارس و روز‌های شنبه و یکشنبه ۱۷ و ۱۸ خرداد دریای خزر مواج است.

در این گزارش درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده آمده است: آسمان تهران فردا ۱۶ خرداد صاف همراه با وزش باد و در بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و روز شنبه ۱۷ خرداد نیز کمی ابری همراه با وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی گرد و خاک با حداقل دمای ۲۳ و در حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: گرد و خاک هواشناسی وزش باد صراط نیوز پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای پیش رو، گفت: سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: جمعه در خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران شنبه ( ۸ اردیبهشت) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی یک شنبه (۹  اردیبهشت)  کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه ۳ و ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۹ و ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت/ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌های سیل آسا در ۲۱ استان/ هشدار زرد صادر شد