Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یک مقام ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین به دنبال لغو توافقنامه‌ها با رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تشکیلات خودگردان از دریافت درآمدهای مالیاتی از سوی اسرائیل خودداری کرده است.
به گزارش خرداد ،حسین الشیخ رئیس اداره امور مدنی تشکیلات خودگردان فلسطین در صفحه توئیتر با اعلام این مساله اشاره کرد که تشکیلات خودگردان به دنبال تصمیم رهبری فلسطین برای لغو توافقنامه‌ها با دولت اسرائیل در آینده نیز از دریافت مالیات خودداری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته خبرگزاری آناتولی، درآمدهای مالیاتی واردات و صادرات فلسطینی‌ها توسط اسرائیل به نیابت از تشکیلات خودگردان فلسطین جمع‌آوری می‌شود. تل آویو ۳ درصد از درآمدهای جمع آوری شده را که فقط متعلق به فلسطینی‌ها استنیز سهم خود می‌داند.  
درآمدهای مالیاتی فلسطینی‌ها حدود ۲۰۰ میلیون دلار در ماه تخمین زده می‌شود که باز هم رژیم صهیونیستی ۴۰ میلیون دلار از این میزان را در جهت تامین هزینه‌های خدمات دهی کسر می‌کند.
این مالیات‌ها ۶۳ درصد از درآمدهای کل تشکیلات خودگردان فلسطین را تامین می‌کند. تشکیلات خودگردان فلسطین با توقف فعالیت‌های خود در زمان تعطیلی ناشی از کرونا با کاهش شدید درآمدها مواجه شده است.
در پی لفاظی‌های رژیم صهیونیستی برای آغاز طرح الحاق کرانه باختری و دره رود اردن از اول ژوئیه (۱۱ تیر) که اخیرا به گفته یکی از وزیران کابینه رژیم صهیونیستی به تاخیر خواهد افتاد، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از قطع همکاری‌های امنیتی و لغو توافقنامه‌ها با رژیم صهیونیستی خبر داد. 
اقدام برای الحاق اراضی فلسطینی‌ها به عنوان بخشی از طرح معامله قرن دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا توسط صهیونیست‌ها پیش می‌رود. برچسب ها: حسین الشیخ ، تشکیلات خودگردان فلسطین

منبع: خرداد

کلیدواژه: تشکیلات خودگردان فلسطین تشکیلات خودگردان فلسطین درآمدهای مالیاتی رژیم صهیونیستی فلسطینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد

به گزارش جماران؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها بیمارستان دولتی رفح را هدف قرار داده است.

دفتر مذکور در بیانیه‌ای تاکید کرد که ما در مقابل یک فاجعه انسانی حقیقی قرار داریم و از همه دنیا می‌خواهیم جلوی ادامه جنایات صهیونیست‌ها را بگیرند.

این بیانیه می‌افزاید که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ بیش از 400 کشتار و جنایت را در استان رفح مرتکب شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه بیان کرد که هیچ منطقه امنی در نوار غزه وجود ندارد و منطقه المواصی شرایط اسکان آوارگان فلسطینی را ندارد.

 

دیگر خبرها

  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • مصر حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه
  • هشدار آنروا درباره حمله اسرائیل: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • گرگ و میش توافق