Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانپور گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۷۴ نفر به کووید ۱۹ مبتلا شدند و خوزستان در وضعیت قرمز و کرمانشاه، کردستان و هرمزگان دروضعیت هشدار جدی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «کیانوش جهانپور» در خصوص ارائه آمار بیماران کرونایی امروز (پنجشنبه ۱۵ خرداد) گفت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته ابتلای ۳ هزار و  ۵۷۴ نفر به بیماری کووید ۱۹ به صورت قطعی تایید شده و با این تعداد، افراد مبتلا تاکنون به ۱۶۴ هزار و ۲۷۰ نفر به صورت قطعی افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگو ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا افزود: از بین مبتلایان جدید ۴۹۴ مورد بستری و ۱۰۸۰ مورد از افراد معادل ۸۶ درصد از موارد جدید، در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه تاکنون ۱۲۷ هزار و ۴۸۵ نفر از افراد مبتلا به کووید ۱۹ بهبودی پیدا کرده و از بیمارستان مرخص شده اند.

جهانپور افزود: تاکنون یک میلیون و ۱۹ هزار و ۳۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: کیانوش جهانپور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبهان در وضعیت قرمز آلودگی هوا/ ۸ شهر در وضعیت نارنجی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، امروز، دوشنبه ۲۸ اسفند، منتهی به ساعت ۱۱ طبق اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه شهر بهبهان ۱۵۵ نشان از وضعیت قرمز و آلوده برای همه گروه‌های سنی قرار گرفت.


وضعیت هوای در ایستگاه‌های شهر اهواز استانداری ۱۰۹، حفاری ۱۰۳، نیوساید ۱۲۲، اداره کل هواشناسی ۱۰۸ و پست برق ۷۰، هندیجان ۱۴۲، آبادان ۱۳۶، خرمشهر، ۱۲۷، ماهشهر ۱۱۹، سوسنگرد ۱۰۸ و کارون ۱۰۷، شادگان ۱۰۳ را نشان می‌دهد که بیانگر وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

 

وجود صنایع آلاینده در خوزستان از جمله؛ نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و نیشکر موجب شده است تا میزان آلایندگی در نقاط شهری و روستایی خوزستان بالا باشد که سبب بروز مشکلات بهداشتی و زیست‌محیطی برای ساکنان شده است.

 

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

دیگر خبرها

  • بهبهان در وضعیت قرمز آلودگی هوا/ ۸ شهر در وضعیت نارنجی
  • هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «قرمز»
  • هشدار قرمز مواج شدن غرب خلیج فارس
  • آلودگی هوا در سه شهر خوزستان /بهبهان در وضعیت قرمز
  • هشدار قرمز هواشناسی خوزستان درباره بارش شدید باران و تگرگ
  • هشدار قرمز برای تشدید بارش‌ها در ۵ استان
  • هوای یک شهر خوزستان «قرمز»، یک شهر «سبز»
  • هوای یک ‌شهر خوزستان «قرمز»، یک شهر «سبز»
  • باید و نبایدهای روزه‌داری در مبتلایان به بیماری‌های خاص
  • هوای هندیجان در وضعیت قرمز قرار گرفت