Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@10:20:05 GMT

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۱۷۵

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

نرماورد گفت: کانون فرهنگی و هنری خضرا تاکنون بیش از هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا تقسیم کرده است.

خبرگزاری شبستان ، یاسوج: با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد، مردم شاهد عزم همگانی برای مقابله با این ویروس منحوس هستند.

 

فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز  هم پای مردم، نهادها و ارگان ها اعم از نیروهای سپاهی، ارتش، گروه های جهادی و مردمی، سازمان های مردم نهاد و ادارات و نهادهای دیگر به یاری شبکه بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد آمده اند تا شعار «همه با هم کرونا را شکست می دهیم» به منصه ظهور برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با انتشار خبر شیوع ویروس کرونا ابتدا در راستای ضدعفونی مساجد و فضای کانون تلاش کرده و سپس به یاری مردم شتافتند.

 

بانوان در قالب گروه های جهادی مشغول دوخت ماسک های پارچه ای و توزیع در بین مناطق محروم هستند و بسیاری از جوانان پسر عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای سم پاشی و ضدعفونی محیط شهرها به ویژه در مناطق محروم و روستاها مشارکت کردند.

 

برخی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد هم با حضور در پایگاه های گروه های بهداشتی سطح استان، در راستای کمک به مردم و شبکه بهداشت و درمان استان و همچنین تهیه و توزیع مواد ضدعفونی و بهداشتی تلاش کردند.

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی خودجوش و مردمی سطح مسجد و کانون ها، شهرها و روستاها را ضدعفونی کردند و در سطح گسترده جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و هم افزایی بیشتر فعالیت دارند.

 

ارائه بسته آموزشی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بخش آموزشِ الکترونیک سامانه «بچه‌های مسجد» ویژه اعضای کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد نیز از دیگر برنامه های اعضای کانون هاست.

 

در این بخش محتوای آموزشی تجهیز کانون‌ ها و کتابخانه‌ های مساجد به امکانات و لوازم بهداشتی مقابله با کرونا با استفاده از ظرفیت ‌های مردمی و خیرین مساجد، تولید و نشر محتوا از طریق فضای مجازی و پیام ‌رسان‌ها در قالب عکس، عکس ‌نوشته، اینفوگرافی، موشن، فایل صوتی و تصویری، جهت مقابله با ویروس کرونا انجام شده است

کانون فرهنگی و هنری «خضرا» یکی از کانون های مسجدی آتش به اختیار شهرستان بویراحمد است که در طول مدت زمان شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، اقدامات ارزشمندی را در حاشیه شهر مادوان که از برخی امکانات فرهنگی محروم است، انجام می دهد.

 

«حسن نرماورد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با توجه به کمبود ماسک و برخی اقلام ضدعفونی، از ابتدای کار تاکنون اقداماتی در این راستا از طرف کانون فرهنگی و هنری خضرا در حال انجام است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «خضرا» مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) مادوان یاسوج، اظهار داشت: این کانون تاکنون بیش از سه هزار عدد ماسک و 700 بسته بهداشتی با کمک خیرین بین نیازمندان توزیع کرده است.

 

نرماورد گفت: همچنین کانون فرهنگی و هنری خضرا تاکنون بیش از هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا تقسیم کرده است.

 

وی یادآور شد: کانون فرهنگی و هنری خضرا مسجد فاطمه الزهرا (س) مادوان علیا این آمادگی را دارد تا پایان این ویروس منحوس با همکاری خیرین بسته های معیشتی را تهیه و بین مردم توزیع کند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیر کانون فرهنگی و هنری بسته معیشتی ویروس کرونا ماسک یاسوج کانون فرهنگی و هنری کرونا نیازمندان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد شیوع ویروس کرونا بین نیازمندان اعضای کانون کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، محسن رضایی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان افزود: نزدیک به ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی درآمده اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

او اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی مربوط به روستاهاست که نقش بسزایی در شکوفایی استعدادها و توان افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان غربی ویژه بانوان فعالیت می کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت های فرهنگی و هنری را نشان می دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت های این کانون ها در بستر مسجد شکل می گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی