Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@23:09:30 GMT

رالف شوماخر: درباره سلامتی برادرم هیچ حرفی نمی‌زنیم

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۲۳۲

رالف شوماخر: درباره سلامتی برادرم هیچ حرفی نمی‌زنیم

راننده پیشین فرمول یک به پرسشی درباره آخرین وضعیت میشائیل شوماخر، قهرمان 7 دوره این رقابت‌ها پاسخ داد.

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از تسنیم، رالف شوماخر می‌گوید همیشه و در هر شرایطی وقتی از او درباره سلامتی و آخرین وضعیت جسمانی برادرش یعنی میشائیل شوماخر پرسیده می‌شود، سکوت می‌کند.  

رالف 44 ساله بردار بزرگتر میشائیل شوماخر است که سابقه قهرمانی در فرمول یک را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نوشته Grand Prix ، وی در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت میشائیل شوماخر گفت: من و خانواده‌ام توافق کرده‌ایم که هرگز هیچ صحبتی درباره این موضوع نکنیم.

 

نام خانوادگی شوماخر یک نشانه مهم برای فرمول یک است. مایک شوماخر، فرزند 20 ساله میشائیل شوماخر آماده نخستین حضورش در رقابت‌های Royal Race می‌شود. خیلی‌ها معتقدند او به زودی جایگاه ثابتی در تیم آلفارومئو به دست خواهد آورد. فرزند رالف شوماخر نیز در فرمول 3 رقابت می‌کند.

 

میشائیل شوماخر، موفق‌ترین راننده تاریخ فرمول یک پس از حادثه اسکیدر تاریخ 29 دسامبر 2013 که در کوه‌های آلپ برای او اتفاق افتاد در انظار عمومی دیده نشده است و همسر او، کورینا، مراقبت شدیدی در این مورد از شوماخر به عمل می‌آورد. او مدتی طولانی در کما بود و زندگی نباتی داشت تا اینکه مدتی قبل همسرش اعلام کرد که شوماخر او را شناخته است.

  مایکل شوماخر اتومبیل رانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل شوماخر اتومبیل رانی میشائیل شوماخر فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن

یک مقام ارشد ردبول معتقد است که رقیب آلمانی برای خارج از شدن از فشار رسانه‌ای بحث انتقال مکس فرستاپن را دنبال می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از بیلد آلمان؛ الیور مینتزلاف، مدیر پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های شرکتی ردبول اطمینان داد که مکس فرستاپن تیم  را ترک نمی‌کند، او همچنین به گمانه‌زنی‌های منظم توتو وولف (رئیس مرسدس بنز) درباره جذب احتمالی این راننده هلندی پاسخ داد.

ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک

مینتزلاف گفت: مکس قرارداد بلندمدتی دارد و حتی یک کلمه هم نگفت که نمی‌خواهد آن را اجرا کند. من اصلاٌ نگران این نیستم که او ممکن است تیم  ردبول را ترک کند. همه چیز فقط باید کمی آرام شود. این چیزی است که مکس و ما می‌خواهیم.

این مقام ارشد تیم قهرمان سه فصل اخیر فرمول یک خاطرنشان کرد: من فشاری را که توتو وولف و احتمالاٌ سایر تیم‌ها پس از سال‌ها حضور ضعیف احساس می‌کنند، درک می‌کنم. من فکر می‌کنم توتو وولف باید روی مشکلات خودش تمرکز کند که به اندازه کافی زیاد هستند.

لوئیس همیلتون راننده کنونی مرسدس در پایان فصل جاری فرمول یک به فراری ایتالیا خواهد پیوست. مکس فرستاپن، قهرمان سه فصل متوالی فرمول یک و صدرنشین رده‌بندی فصل جاری این مسابقات یکی از گزینه‌های بالقوه جایگزینی همیلتون در مرسدس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فرمول جدید تعیین سقف اجاره‌بها
  • همیلتون: هدف من همیشه برنده شدن است
  • تضمین مارکو به فرستاپن برای ترک ردبول
  • رانگنیک: اظهارات اولی هونس تاثیری روی من در ردکردن پیشنهاد بایرن مونیخ نداشت
  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • (اینفوگرافیک) خواص بی‌نظیر انجیر برای سلامتی
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • برای سلامتی خودت فقط ۱۵ دقیقه وقت بگذار | ویدئو
  • انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن