Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@10:11:11 GMT

«جورج فلوید» مبتلا به کرونا بوده است

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۳۱۴

«جورج فلوید» مبتلا به کرونا بوده است

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، طبق گزارش بیست صفحه‌ای کالبدشکافی که دفتر معاینات پزشکی منطقه «هنیپین» ایالت مینه‌سوتا روز گذشته (چهارشنبه) منتشر کرده است، «جورج فلوید» مرد ۴۶ ساله سیاهپوست آمریکایی که دوشنبه گذشته به دست افسر پلیس «مینیاپولیس» ایالت «مینه‌سوتا» به قتل رسید، درست چند هفته قبل از مرگ به ویروس کرونا آلوده شده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا به گزارش شبکه «ان بی سی نیوز»، در گزارش کالبدشکافی آمده است که تست «کد ژنتیکی یا آر ان ای» ویروس کرونا سوم آوریل (۱۶ فروردین ماه) فلوید مثبت بوده است.

طبق گزارش کالبدشکافی، از آنجایی که رمز ژنتیکی ویروس کرونا یا همان «آر ان ای» می‌تواند چندین هفته بعد از ناپدید شدن بیماری نیز در بدن فرد باقی بماند، مثبت بودن تست کرونای فلوید برای دومین بار بعد از مرگ وی، احتمالاً به مفهوم آن است که در هنگام مرگ، بدون علائم به ویروس کرونا‌ آلوده بوده است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های فدرال آمریکا اعلام کرده است که آر ان ای مثبت لزوماً به مفهوم ابتلا به ویروس نیست و هنوز مشخص نیست که آیا فلوید پیشتر علائم کروناویروس را داشته یا اینکه بدون علائم، حامل ویروس کرونا بوده است.

در پی تشدید اعتراضات در سراسر آمریکا، رسانه‌های آمریکا بامداد پنجشنبه (به وقت تهران) گزارش داده‌اند «درک چائوین»، افسر پلیسی که با فشار دادن زانویش روی گردن فلوید موجب قتل او شد به قتل درجه دو (شبه‌عمد) متهم شده است.

چاوین پیش از این به قتل درجه سه (غیرعمد) متهم شده بود اما مقام های ایالت مینه‌سوتا اتهام او را به قتل درجه دو تغییر داده‌اند.

سه افسر دیگر نیز به مباشرت و معاونت در قتل درجه دو و مباشرت و معاونت در قتل شبه‌عمد متهم شده‌اند.

برخلاف ادعاهای پیشین در خصوص ارتباط دادن مرگ وی به مشکلات جسمانی، گزارش کالبدشکافی نتیجه‌گیری کرده بود که هیچ سابقه بیماری در مرگ فلوید دخیل نبوده است و پاتولوژیست‌ها نیز اعلام کردند که فلوید به دلیل نرسیدن خون و جریان هوا به مغزش دچار خفگی شده و جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: ویروس کرونا قتل درجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجونی برای کنترل ویروس در بدن (فیلم) راهکار‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن (موشن‌گرافی) آیا واکسن برای کرونا و ویروس های تنفسی کافی است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  •  تداوم تجمعات حامی غزه برغم سرکوب پلیس؛ تظاهرات در دانشگاههای جورج واشنگتن و کالیفرنیا
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • کالبدشکافی یک پیوند نامبارک
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)