Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@22:07:30 GMT

کانوپولو بانوان همیشه افتخارآفرین بوده و هست

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۳۵۳

کانوپولو بانوان همیشه افتخارآفرین بوده و هست

کاپیتان تیم ملی کانوپولو بانوان گفت: دوران سختی پشت‌ سر گذاشتیم و امیدوارم با تجربیاتی که بدست آوردیم با شروع مسابقات لیگ، تیم قدرتمندتری برای رقابت‌‌های پیش ‌رو تشکیل شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، الهه پورعبدیان در گفت‌وگو با روابط ‌عمومی فدراسیون قایقرانی با اشاره به تمریناتش در دوران قرنطینه اظهار کرد: با همه گیری ویروس کرونا و تعطیل شدن باشگاههای ورزشی و دریاچه، من و همسرم تصمیم گرفتیم که به منزل مادرم در شمال کشور برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شمال ایران فضای مناسب برای تمرین داخل آب و بیرون آب را به صورت شخصی داشتیم و باعث شد بتوانیم تمرینات مناسبی انجام بدهیم.

وی ادامه داد: تمرینات را هم مرزآبادی مربی تیم ملی که در این مدت به صورت مرتب با تک‌ تک بچه‌ها در ارتباط بود، برایمان می‌فرستاد و ما طبق این برنامه تمریناتمان را انجام و به او گزارش میدادیم تا از شرایطمان مطلع باشد.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیای جاکارتا در رشته کانوپولو با ابراز ناراحتی از شرایط پیش‌آمده در رابطه با شیوع ویروس کرونا بیان کرد: روزهای سختی برای همه مردم بود و متاسفانه خیلی از هم ‌وطنامان را از دست دادیم اما خوشبختانه اوضاع کم‌ کم رو بهبود است و امیدوارم مراقبت‌ها ادامه داشته باشه تا دوباره شاهد اوج بیماری نباشیم.

پورعبدیان در مورد مسابقات پیش‌روی تیم ملی کانوپولو اظهار کرد: ما شهریور امسال مسابقات جهانی را پیش‌ رو داشتیم که قرار بود در ایتالیا برگزار شود اما مانند بقیه رویدادهای ورزشی به تعویق افتاد و اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

وی درباره تعویق این مسابقات نیز تصریح کرد: از نظر من فرصت خوبی برای تیم بانوان است تا زمان بیشتری برای آمادگی داشته باشیم. تیم جوان و کم ‌تجربه اما با انگیزه بانوان نشان داده که در هر شرایطی حتی با کمترین زمان اردو دست خالی از مسابقات باز نمی‌گردد.

این کانوپولیست قهرمان آسیا درباره حضور تیم بانوان در رقابت‌های جهانی نیز گفت: مسابقات جهانی همیشه سطح متفاوتی دارد و میدان سختی برای کسب تجربه جوانان تیم و بهترین عملکرد کل تیم است و تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی در رقابت پیش‌ رو داشته باشیم.

پورعبدیان در پایان بیان کرد: امیدوارم با بهتر شدن اوضاع به زودی شاهد برگزاری مسابقات لیگ و کاپهای کشوری باشیم تا در طول سال و قبل از برگزاری اردوها ورزشکاران به آمادگی مناسبی برسند و نهایتا تیم ملی قدرتمندتری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قایقرانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش با زمین مهربان باشیم به اجرا در آمد

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش «با زمین مهربان باشیم» به مناسبت هفته ملی زمین پاک از سوی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار آغاز شد.

بر این اساس شهروندان می‌توانند با ارسال عکس و فیلم از پاکسازی طبیعت و زمین به شماره تلفن ٠٩٠٢١٣١٤٧٦١و از طریق پیام رسان های بله، ایتا و روبیکا تا پایان روز ۱۴ اردیبهشت ماه در این پویش مشارکت کنند.

کد خبر 6087410 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • ویدیو/ چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • پویش با زمین مهربان باشیم به اجرا در آمد
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست