Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۶۲ مورد جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار ابتلا در جنوب غرب خوزستان به ۱۹۵۲ مورد افزایش یافت.

شکر الله سلمان زاده امروز پنج شنبه ۱۵ خرداد ماه ۹۹ در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ مورد جدید ابتلا در منطقه مشاهده و ثبت شد، اظهار کرد: این تعداد شامل ۳۶ بیمار از آبادان، ۲۵ بیمار از خرمشهر و یک بیمار نیز از شادگان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از این تعداد ۵۸ بیمار(آبادان ۳۶ نفر، خرمشهر ۲۱ نفر و شادگان نیز ۱ نفر) به صورت سرپایی تشخیص داده شده اند که یا در منزل قرنطینه و تحت مداوای کادر درمان قرار گرفتند و یا در مرکز نفس تحت مراقبت هستند و ۴ بیمار از خرمشهر نیز بستری شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: شمار مبتلایان جنوب غرب خوزستان تا کنون به یک هزار و ۹۵۲ مورد رسیده(یک هزار و ۱۷۱ مورد سرپایی) که به تفکیک در آبادان ۹۳۵ مورد، خرمشهر ۶۹۸ مورد و شادگان نیز ۳۱۹ مورد است که از این تعداد یک هزار و  ۷۹۰ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافته و ترخیص شدند.

سلمان زاده بیان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته ۳ مورد جدید فوتی(یک مورد آبادان و ۲ مورد شادگان) ناشی از بیماری کرونا داشتیم و طبق آمار، تعداد نهایی جان باختگان در این محدوده به ۸۴ مورد افزایش یافته است که به تفکیک شامل ۳۸ نفر در آبادان، ۳۹ مورد در خرمشهر و ۷ مورد در شادگان می شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان افزود: در حال حاضر ۷۸ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری و در حال مداوا و مراقبت هستند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۱۸۹۰ بیمار، بهبود یافتگان ۱۷۲۷ مورد، فوت شدگان ۸۱ مورد و بستری شدگان کرونا مثبت نیز ۸۲ بیمار اعلام شده بود.(جزییات)

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان کرونا ویروس ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19 آمار ابتلا به کرونا جنوب غرب خوزستان 15 خرداد 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز برای اغلب مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های جنوبی و شرقی وزش بادِ متوسط و تندبادهای لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و احتمال خیزش گرد و خاک‌های محلی و موقتی در برخی مناطق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: همچنین از امروز تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبِ غربی تا جنوبِ شرقی و تا حدودی مرکزی استان خوزستان خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۶.۷ و دهدز با ۱۳.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند، همچنین در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۶.۷ و کمینه دمای ۲۱.۹ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6088499

دیگر خبرها

  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر