Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@22:27:41 GMT

راموس در آستانه رسیدن به یک رکورد غیرعادی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۷۰۳

راموس در آستانه رسیدن به یک رکورد غیرعادی

سرخیو راموس که با دریافت کارت قرمز عادت دارد بیش از یک سال است که در لالیگا از زمین اخراج نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از مارکا، سرخیو راموس رکورد بیشترین اخراج را در تاریخ لالیگا دارد. آخرین بار که او در یک بازی لالیگا از زمین اخراج شد، به ۱۹ فوریه گذشته در شکست خانگی برابر جیرونا بر می گردد که شروعی بود بر افت عجیب رئال سانتی سولاری که در نهایت منجر به اخراج او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل جاری راموس در لالیگا کارت قرمز نگرفته اما در لیگ قهرمانان و بازی رفت برابر سیتی با دریافت دو کارت زرد از زمین اخراج شد تا غایب بزرگ بازی برگشت باشد.

۲۷ هفته از لالیگا گذشته و سرخیو راموس ۷ بار از داور کارت زرد دریافت کرده است. او در اولین بازی پس از تعطیلات زمستانی برابر سویا به دلیل ۵ اخطاره بودن غایب بود و اگر در ۱۲ بازی باقیمانده هم از زمین اخراج نشود، می تواند با رکورد فصل ۱۵-۲۰۱۴ خود برابری کند. در آن فصل راموس مقطعی به دلیل مصدومیت به دور از میادین بود و در مجموع از ۳۸ بازی ممکن در ۲۷ بازی برای رئال به میدان رفت و ۱۱ بار نیز کارت زرد گرفت.

راموس فصل ۰۹-۲۰۰۸ با دریافت ۱۴ کارت زرد، بدترین فصل خود از این حیث را پشت سر گذاشت. کاپیتان رئال در فصول ۱۶-۲۰۱۵ و ۱۸-۲۰۱۷ نیز دو بار از زمین اخراج شد.

راموس همراه با زلاتان و ادگار داویدز در لیگ قهرمانان با ۴ بار اخراج رکورددار است. فصل جاری جرارد پیکه با دریافت ۱۱ کارت زرد در ۲۵ بازی لالیگا فعلا رکورددار است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرخیو راموس زلاتان رئال مادرید زلاتان سرخیو راموس زمین اخراج کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!

به گزارش "ورزش سه"، او که در دقیقه ۸۲ در صحنه‌ای با برایان دابو، بازیکن کنگویی سپاهان رخ به رخ شده بود، دست خود را روی صورت وی گذاشت و با هل دادن دابو کارت قرمز را به جان خرید. این در حالی بود که او ضربه‌ای به دابو وارد نکرده و تنها به هل دادن اقدام کرده بود.

وقتی داور مسابقه کارت قرمز را از جیب خود بیرون آورد عالیشاه، مخالفت جدی با او کرد و حتی قصد نداشت از زمین مسابقه بیرون برود. البته او دقایقی قبل‌تر با یک تنه عجیب سیاوش یزدانی را بدون توپ نقش بر زمین کرده بود و کلاً در طول مسابقه عصبی به نظر می‌رسید.

ویدئو: 331622

شاید شوق پرسپولیس برای گرفتن صدر جدول از استقلال بود که عالیشاه را این‌چنین عصبانی کرده بود به خصوص که آنها در طول مسابقه چند فرصت خوب را برای گلزنی از دست دادند.

عالیشاه که با با وجود مصدومیت خود را به مسابقه رسانده بود از مهمترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل محسوب می‌شود و غیبت او در مسابقه بعدی نیز به ضرر سرخ‌ها خواهد بود. این تصاویر واکنش عالیشاه را به تصمیم داور مسابقه، بیژن حیدری نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • آنچلوتی آدامس می‌جود چون سیگار ممنوع است!‏