Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با اعتراضات جهانی به خشونت پلیس آمریکا علیه سیاه‌پوستان، کتاب‌هایی درباره تبعیض نژادی در صدر فهرست پرفروش‌های آمازون قرار گرفتند.

به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، آمازون بخشی برای معرفی ۱۰۰ کتاب پرفروش‌ در سایت خود دارد که هر یک ساعت یک بار به‌روزرسانی می‌شود. دیروز (چهارشنبه) همزمان با ادامه اعتراضات به قتل یک شهروند آمریکایی آفریقایی‌تبار به دست پلیس آمریکا، کتاب‌هایی درباره مسائل نژادی ۲۰ رتبه اول این فهرست را به تصرف خود درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب شکنندگی سفید (White Fragility) به قلم رابین دی آنجلو با موضوع واکنش‌های زیان‌بار سفیدپوستان به شرایطی که در آن پیش‌فرض‌هایشان درباره مسائل نژادی به چالش کشیده می‌شود، در صدر این فهرست قرار گرفت.

دی‌آنجلو در این کتاب که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، به کنکاش مشکلات در مسیر اشاعه دیالوگ عمیق درباره مسائل نژادی می‌پردازد.

گفت‌وگو درباره نژاد (So You Want to Talk About Race)، رنگ قانون: تاریخ فراموش شده درباره نقش حکومت در تفکیک نژادی آمریکا (The Color of Law: A Forgotten History of How Our Government Segregated America) و ما متفاوتیم، ما یکسانیم (Were Different, Were the Same) در ژانر کودک، از دیگر کتاب‌هایی هستند که در رتبه‌های بالایی این فهرست جای گرفتند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت مقام معلم بخش بوشکان در سالن اجتماعات شهر کلمه اظهار کرد: بسیار خوب است که مبانی فکری شهید مطهری را برای فرزندان خود تبیین کنیم که برای نسل امروز راهگشا است.

وی با اشاره به سرکشی به مدارس بخش بوشکان اضافه کرد: معلمان این بخش در شرایط سختی هستند و با حداقلی‌ترین حقوق و مزایا در سخت‌ترین شرایط مشغول خدمت هستند که از همه معلمان این بخش تقدیر می‌کنم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با مشکلات و چالش‌های معلمی آشنا هستم بیان کرد: کار معلمی نسبت به گذشته سخت و سخت‌تر شده است و معلم امروز باید به روز باشد.

وی گفت: در مجلس یازدهم مطالبه معلمان یعنی قانون رتبه‌بندی تصویب شد که بسیار مهم بود و امروز مطالبه ما از دولت اجرای صحیح این قانون است و در این راستا استیضاح وزیر آموزش و پرورش را با چند هدف از جمله این هدف دنبال کردیم.

رضایی افزود: در برنامه هفتم توسعه نیز موارد خوبی مصوب شد که اگر دولت به خوبی اجرا کند، مسائل معلمان و آموزش و پرورش تا حد بسیار زیادی رفع می‌شود.

وی تقویت نیروی انسانی و بهبود وضعیت زیرساخت‌های آموزش و پرورش در این شهرستان را یک اولویت مهم دانست و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که با تحقق برنامه‌ها شاهد آینده بهتری در این شهرستان باشیم.

کد خبر 6098745

دیگر خبرها

  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • واکنش حامدی فر به درگیری با بازیکن ذوب آهن+فیلم
  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی