Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:43:28 GMT

تابع دستورات فدراسیون هستیم/ شرایط تیم رایکا عالی است

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۶۳۰۴

تابع دستورات فدراسیون هستیم/ شرایط تیم رایکا عالی است

ایسنا/مازندران مربی تیم فوتبال رایکا بابل گفت: شرایط تیم عالی است و برای حضور در مسابقات تابع دستورات فدراسیون هستیم.

اصغر حبیب نژاد در گفتگو با خبرنگار ایسنا در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار کرد: بعد از انجام تست کرونا تمرینات ما زیر نظر رحمان رضایی به صورت منظم در حال برگزاری است.

وی افزود: شرایط تیم اکنون عالی است و بازیکنان با تمام قوا آماده هستند و در صورت آغاز لیگ، تیم قدرتمندی را روانه ادامه مسابقات خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی رایکا بابل با بیان اینکه تابع فدراسیون هستیم عنوان کرد: تیم ما از هر نظر آماده است و هر زمان فدراسیون دستور آغاز لیگ را بدهد، آماده برگزاری بازی ها هستیم چون شرایط ما چه از نظر فنی و چه از نظرهای دیگر مساعد است.

حبیب نژاد با ابراز رضایت از شرایط تیم خاطرنشان کرد : با تمرینات بی نظیر رحمان رضایی و بازگشت مدیران و مالکان، رایکا اکنون شرایط خوبی را سپری می‌کند و امیدواریم با آغاز لیگ شرایط بهتری را نسبت که قبل برای تیم در جدول به وجود بیاوریم و شک نکنید رایکای متفاوتی را در ادامه مسابقات در صورت برگزاری لیگ خواهید دید.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال رایکا بابل شرایط تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، با توجه به برگزاری آزمون سراسری تامین برق پایدار با حضور افزون بر ۵۰ اکیپ عملیاتی، ۱۵مرکز عملیات اتفاقات برق و شماری از پرسنل به صورت آماده باش، برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان یزد صورت گرفت.   در این راستا همه گروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها برای کنترل استمرار برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری، کنترل بار و وضعیت خروجی‌های فشار متوسط و پست‌های توزیع تغذیه کننده این مراکز آماده بوده وگروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها در روز‌های برگزاری آزمون وضعیت خودروها، مولد‌های برق اضطراری، کالا‌های مورد نیاز و سوخت خودرو‌ها و مولد‌ها را به صورت مستمرکنترل کردند.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ